Deviate Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 hei, har en Soltek 75DRV2, og når jeg er i windows (XP pro) og skal spille q3, cs osv.. så er det sånn at hvis jeg trykker på mer enn 2-3-4 knapper samtidig så kommer det en irriterendes *BEEP* fra hovedkort speakern og sender siktet i været :. veldig irriterendes.. noen som kan hjelpe meg? tror det er noe i biosen men finner ingenting der så jeg er usikker! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Quote: Deviate skrev (2002-02-16 02:59):hei, har en Soltek 75DRV2, og når jeg er i windows (XP pro) og skal spille q3, cs osv.. så er det sånn at hvis jeg trykker på mer enn 2-3-4 knapper samtidig så kommer det en irriterendes *BEEP* fra hovedkort speakern og sender siktet i været :. veldig irriterendes.. noen som kan hjelpe meg? tror det er noe i biosen men finner ingenting der så jeg er usikker! Normalt sett så skal pc'en klare at du holder ca 3 knapper samtidig. Det er ikke noe problemer med dit hovedkort, slik er alle HK, de tåler ikke så mange signaler samtidig når du spiller. Personlig trur jeg bare at det er du som er litt for over-ivrig når du spiller spill Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 jeg tror det har med keyboardet å gjøre.. har du kanskje noe sånn 50 kroners keyboard, tilfeldigvis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå