Gå til innhold

Macbook pro eller air?

Anbefalte innlegg

Har lyst på mac, men er usikker på om jeg vil ha pro eller air. Skal for det meste bruke den til skolearbeid og surfing når jeg er å reiser, men skal også bruke den til å spille league of legends og minecraft når jeg ikke er i nærheten av hjemmet (har stasjonær pc jeg kan bruke.)

Har penger nok til pro, men vil spare om det er verdt det.

Hva tror dere er best for meg? Hva er de største forskjellene bortsett fra at air er lettere og uten CD-rom?

Endret av Siljemort
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Air eller Pro vil være en lang diskusjon, men det har veldig mye å si hva du skal bruke den til. Trenger du veldig godt batteri eller veldig bra skjerm? Det er fordeler og bakdeler med begge.

Men for guds skyld ikke kjøp den med cd-rom, den er over et år gammel og stor og tung.

Lenke til kommentar

macbook pro uten retina-skjerm er gammel. Du må enten ta air eller pro retina. og den med retina-skjerm er jo nesten like tynn som air. Så det kommer litt ann på hvor mye kraft du vil ha. Jeg hadde 11" macbook air i 1 år og det var deilig, men jeg starta å merke at 1366X768 var litt lav oppløsning. Ville nok kjøpt retina-macen nå :)

Lenke til kommentar

Ville gått for en Pc med Win om jeg var deg, da dette er adskillig billigere og gir deg bedre innmat i forhold til prisen. Men hvis du har bestemt deg og VIL gå for en mac så ville jeg ha kjøpt air. Ingen grunn til å kjøpe pro for din bruk.

Vis meg gjerne en pc som er adskillig billigere enn mb air med tilsvarende hardware, pris, form, vekt, kvalitet og design.

Jeg kjører windows på mb air, beste av to verdener :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...