Rikky Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Har klokket maskinen til en kompis littegranne (P4C 2,4, Geil 3700 og Asus P4P800 Deluxe). I bios finner jeg ikke noe 1:1 divider på minnet, det er kun noen få innstillinger i antal mhz, høyeste er 400, i tillegg til "auto". Det er stilt inn på auto nå, men jeg får ikke sjekket hvilken hastighet minnet kjører på. Har prøvd både Sandra og Aida32, det kom merkelig nok ikke opp noe der. Har nyeste bios. Noen forslag? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 cpu-z ? Ikkje spør meg kor en finne det.... har ikkje peil Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Tja, søk på google. Hvis du IKKE finner det der er det sikkert bare og m@ile [email protected] :-) Tror du lett skal finne det hvis du prøver i 5min...... LOZER :wink: Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 det er kun noen få innstillinger i antal mhz, høyeste er 400, i tillegg til "auto". Det er stilt inn på auto nå Du skal bare sette den til 400. Da vil minnet kjøre synkront Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå