YokiShoki Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har aldri klart å få tilfredsstillende bilder fra min Epson stylus photo 950. Jeg bruker de nyeste driverene og har prøvd ganske mange forskjellige instillinger, men jeg kan tydelig se blekk "prikkene" i bildet. Spesielt i ensfargete områder og i hudfarger. Det er sikkert bare meg som er kresen, men jeg syns ikke bildene skal være dårligere enn de som jeg fremkaller hos fotografen. Noen som har noen råd om hva som kan være galt, eller om det skal være slikt? Vennlig hilsen Jørgen Jonassen Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Du gjør det sikkert, men må bare spørre...Bruker du Epson sitt fotopapir? Har du prøvd å velge f.eks. Premium Glossy Photo Paper > Custom > Advanced > Print Quality > SuperPhoto 2880 dpi ? Med denne settingen burde du ikke se noen prikker Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg bruker Epson sitt papir ja. Har satt den på mye høyere kvalitet enn standard, men vet ikke om jeg brukte så høyt som 2800dpi, får prøve i løpet av helgen. Men hvilket program bruker du til å skrive ut med? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Win XP sin veiviser, hvis det er det du tenker på. Har du prøvd å justere/rense skrivehodene? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Ja rensing og justeringer har jeg prøvd flere ganger. Har vært misfornøyd siden skriveren var ny, men jeg vant den i en konkurranse så jeg kan ikke klage Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Den er ikke bedre. Du vil se blekkprikker på den. Ser blekkprikker på I850 også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå