sunnySR Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hei Tenkte at det var på tide å oppgradere fra windows 8 til 8.1. jeg laster ned installerer og alt ser ut til og fungere bra. slår av maskinen og starter den på nytt en stund etterpå. Maskinen starter, men kommer bare til et bilde (se bilde) og der stopper det. tastatur og mus stopper og fungere, har ikke sjans til å gjøre noe som helst. Hva er det som er galt? Vær så snill å hjelp meg. Hadde tenkt å nyte fri helga med litt bf4, men ser ut at jeg må holde det på vent Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Start i sikker modus og se... Lenke til kommentar
sunnySR Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Start i sikker modus og se... Prøvde det, men funka ikke det heller. Kom til samme låseskjerm, man må visst åpne den for å få tilgang til maskinen. Men ble litt vanskelig når verken mus eller tastatur fungerte. Boota fra dvd-brenneren og formaterte hele harddisken. Så installerte jeg windows 8 på nytt. Nå fungerer alt som det skal, eneste problem er at jeg ikke har tilgang på windows 8.1 oppdateringen gratis. EDIT: Var å sjekka storen her i stad og da kom oppdateringa opp. vet bare ikke om jeg orker å laste den ned igjen dersom jeg får samme problemene. Endret 9. november 2013 av sunnySR Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Kos deg i helga med bf4 på Windows 8 i helga! Løs problemene med 8.1 senere. Lenke til kommentar
sunnySR Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Kos deg i helga med bf4 på Windows 8 i helga! Løs problemene med 8.1 senere. Takk for det Det skal jeg gjøre og faktisk så gjør jeg det akkurat nå Har du windows 8.1? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Vil vel påstå at det du opplever er mye av det samme som er beskrevet her... Virker ikke som om det er noe løsning på det akkurat nå. Lenke til kommentar
sunnySR Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Vil vel påstå at det du opplever er mye av det samme som er beskrevet her... Virker ikke som om det er noe løsning på det akkurat nå. Takk for tipset. Ser ut til at mange har samme problemet. Da blir jeg nokk å holde meg til windows 8. Så får jeg heller bare følge med om det skulle komme noen løsning på problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå