Kai PetterJohansen. Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Sommerfugl. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hei, Kai Petter. Fin positur på denne sommerfuglen, som jeg TROR er en grobladnettsommerfugl. Fargene virker veldig naturlige, og bildet er fint og skarpt. ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Tusen takk til Albert. Etter min bok mener jeg det er en vanlig rutevinge. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Tusen takk til Albert. Etter min bok mener jeg det er en vanlig rutevinge.. Hei igjen, Kai Petter Jeg mener fortsatt at det er Grobladnettsommerfugl, - og Vanlig rutevinge (Melitaea (= Mellicta) athalia. Det er samme art, etter hva jeg har forsøkt å finne ut ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Det kan nok hende du har rett i det Albert . den boka jeg har er det dålig tegninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg