rc-marcus Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 http://buz.no/marcus/nfsu_bug.gif Håper dette er bare en av få bugs (håper da inderlig at dette ikke er meningen) i det nye Need for Speed Underground Hva slags forventninger har dere til NFS:U? Jeg gler meg ivertfall veldig og lar ikke bildet ødelegge noe av gleden... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Gleder meg syyykt, håper det blir fett. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Bra sett da! gleder meg sykt! Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Sånne bugz er egentlig ikke så jævlig når du må lete nøye for å finne dem, men det burde ikke være flere av dem...Sitter her og venter med store forventninger!!Det skal bli kult!! Håper bare EA har skjerpa seg etter HP2, for det var skuffende...Lyden var bånn, og det var ikke realistisk nok... Syns fortsatt at PorscheUnleashed er det beste, så får vi se om underground klarer å slå det!! Mvh Tomzern Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Har gledet meg til dette helt siden jeg hørte om det, og det ser bare mer og mer lovende ut for hver gang! Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 har dere ikke fått med dere gameplayvideoene? motorlydene er av type-snerrende-turbo. gå inn på gamershell.com eller den offisielle siden å se selv.... Mvh. erik Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Den videoen er så sinnsykt fet,minner meg om The Fast And Furious.. Gleeeeder meg til demoen kommer! Har alt forhåndsbestillt spillet! Håper lyden på bilene blir like bra som lyden på videoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå