ATWindsor Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Noen som har ett tips til en 15" eller helst 17" eller større med ett godt (men ikke fantastisk), skjermkort? 8 GB ram eller mer, helst SSD, bør ha displayport, helst minst mulig bloat og windows 7. Trenger ikke å være alt for dyr, men viktigere at den er solid, stabil og bra, enn at den er aller billigst. AtW Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Mye tenkte du å legge i PCen? Vurderer selv storebrødrene til disse som har 16GB minne, disse har 8GB. http://www.multicom.no/Arya-MS-1771-Ultra-thin-17e3-Full-HD-Matte-Intel-Core-i7-4700HQe-8GBe-128GB-SSD-750GB-7200rpm-HDDe-GeForce-GTX-765Me-Uten-operativsysteme-21e8-mm-Multicom/cat-p/c/p10626917 http://www.multicom.no/Ultrablade-Gaming-Laptop-P35K-15e6-Full-HD-Matte-4e-gen-Intel®-Core™-i7-4700HQe-8GBe-1TB-Hybrid-HDDe-GeForce-GTX-765Me-Uten-operativsysteme-21mm-tynn-GIGABYTE/cat-p/c/p10626914 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Takk for tips, størrelsen er egentlig nesten uviktig, sålenge man får fraktet den med seg i en bil, så den trenger ikke å være tynn. Den skal ikke brukes til gaming forøvrig, men litt lett CAD-virksomhet, så dedikert skjermkort er fint, men trenger ikke det aller vasseste. AtW Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Har selv Multicom Xishan W230S. Jeg liker konstruksjonsprinsippene deres, og der er så langt en svært godt bygget PC. Jeg var veldig i tvil før jeg bestilte denne, men i etterid har all tvilen blitt gjort til skamme. Multicom sine PC'er gir desidert mest ytelse for pengene, og du får svært bra skjermkort selv i de rimelige modellene. Jeg måtte åpne opp PC'en og legge på ny kjølepasta for å unngå for mye viftebruk, så nå er den stille og behagellig. Ellers er dette den perfekte bærbare PC. Kan absolutt anbefales. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hva er det du skal bruke denne maskinen til? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. november 2013 Forfatter Del Skrevet 10. november 2013 Min far skal bruke den, til generelt kontorbruk og litt CAD-arbeid. Den bør også kunne kobles på en imac og bruke den som skjerm, derfor er displayport ønskelig. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå