satansvegvesen Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hei alle sammen!Jeg laget denne tråden rett og slett fordi jeg trenger deres hjelp! Jeg er littdesperat og håper at det finnes mange kreative mennesker her med super humor!Jeg er nødt til å komme med noe som er morsomt som har med statens vegvesen å gjøre! Men jeg er litt blank. Jeg har tenkt på masse rart men det er liksom ikke så morsomt. Dere har lov å komme med alt av forslag, dere kan gjøre narr av statens vegvesen pga et eller annet, eller slike internet memes om statens vegvesen eller forslag til det for eksempel.Hadde satt utrolig stor pris på om vi kunne fått til dette!MvhAlexander Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Slagordet deres: Vi er i veien for deg 3 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 De kunne bytta navn til vegdirekterotet. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 "I 6 år trudde æ at veivæsne va et monster som bodde på E6" -Kill Buljo Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Denne var ganske morsom: http://www.nrk.no/vestfold/dette-er-miss-statens-vegvesen-1.11354835 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Staten er en gjeng vesener som bor under veien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå