Pescado Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Har et kjapt spørsmål. Jeg ser at etter jeg reinstallerte Windows så dropper klokkefrekvensen helt ned til 0,9 GHz når den gjør lite krevende oppgaver. Ved krevende oppgaver booster den opp til 4,5 GHz som normalt. Jeg lurer på om dette her påvirker ytelsen sånn helhetlig? Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Jeg liker det ikke. Hvordan kan jeg forhindre at den underklokker? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Nei, det er helt normalt. Det er for å hindre at den skal være ved max effekt hele tiden, men heller kjøre seg når det gjelder. Ikke noe stress. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Under strømalternativer i kontrollpanel. Der kan du velge maks og min prosesorhastighet. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Du kan justere dette i bios. Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Der ja. Satt power plan til high performance Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Det er ingen grunn til å sette til high performance. Du sparer både bittelitt på strømregninga og får lavere temperatur på CPU. Endret 17. november 2013 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå