Cuneax Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Microsoft viser hva vi faktisk har i vente.Slik fungerer Xbox One Lenke til kommentar
alphezxd Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hadde xbox vært godt integrert mot norske TV-levrandører hadde jeg vært 100% solgt. Dette så jo rett og slett fantastisk ut Eneste grunnen til at jeg velger PS4 denne gangen (xbox 360 førstevalget nå) er fordi mine venner som jeg vil spille med ikke vet bedre Lenke til kommentar
ThhNor Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 vet ikke helt jeg, men tror man blir mer fornøyd med ps4 siden dem ikke har vist så mange skryte videoer som xbox. Tviler for at xbox one virker så bra som dem skal ha det til, alt virker fint når man kan klippe og lime :/ 1 Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg synes det så svært bra ut, jeg. Noe håp for at den vil støtte å snakke norsk, samt norske kanaler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg synes det så svært bra ut, jeg. Noe håp for at den vil støtte å snakke norsk, samt norske kanaler? hvet ikke om norske kanaler, men den kommer til å støtte norsk, det er hovedgrunnen til at den ble utsatt i norge, at de ikke rekker å bli ferdig med den norske delen til da den egentlig skal komme ut. 1 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Det står helt i slutten av videoen: "Advanced TV hardware required" hva mener de med det ? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Konsoller blir mer og mer som PCer, men det er det samme som forrige genrasjon, de gjør det en PC kan, bare litt dårligere... AtW 3 Lenke til kommentar
hubar Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Og neste år får vi forhåpentligvis Cortana på bade Windows, Windows Phone og Xbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg