mobilen.no Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Apples nye iPad Air har høy jeg-vil-ha-faktor. Men helt perfekt er den ikke.Test: iPad Air Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Må innrømme jeg synes det var litt rykk og napp når jeg prøvde den, altså ikke helt fint flyt, mulig jeg har vært uhedlig? AtW 1 Lenke til kommentar
zCon Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Angående pris. Kanskje verdt å nevne i konklusjon at den kan fåes fra 4090kr om man ikke har behov for hele 128GB lagring og 4G. 2 Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Bunnpluggen er den samme, så en del tilbehør vil fortsatt kunne brukes. Bunnpluggen på Air er lightning-kontakten, som brukes på iPhone. Tilbehør for forrige generasjon iPad (med bred bunnplugg) krever derfor et adapter. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ikke minnekort skulle vært under "MINUS" Uansett om ikke alle trenger det Lenke til kommentar
CopyApe Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Bunnpluggen er den samme, så en del tilbehør vil fortsatt kunne brukes. Bunnpluggen på Air er lightning-kontakten, som brukes på iPhone. Tilbehør for forrige generasjon iPad (med bred bunnplugg) krever derfor et adapter. Litt flisespikking, forrige generasjon iPad har også lightning. Du må tilbake til iPad 3 for å finne den brede bunnpluggen. 3 Lenke til kommentar
ArlionMajere Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Angående pris. Kanskje verdt å nevne i konklusjon at den kan fåes fra 4090kr om man ikke har behov for hele 128GB lagring og 4G. Pris: Fra 4090 kroner (16 GB, Wi-Fi) Husk brillene;-) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Sjelden vært mer fornøyd med et nettbrett. Problemet med iPad Air er fortsatt iOS. Operativsystemet mangler muligheter og avanserte funksjoner. iOS utnytter også den store skjermflaten på en dårligere måte en konkurrentene. Bare det å ikke kunne kjøre to applikasjoner på samme tid ved å dele skjermen er noe jeg savner fra Android og Windows 8.1. 1 Lenke til kommentar
Dimmu39 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Slik skal en ipad være. http://bgr.com/2013/11/08/ipad-air-explosion-fire/ Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Elsker dette nettbrettet Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Liker denne saken, men siden man får samme specs på 7.9" istedenfor tror jeg det blir miniversjonen på meg. Lettere å holde, samme oppløsning, samme batteritid, samme prosessor. Og billigere Lenke til kommentar
Henber12 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Er det bare jeg som legger merke til at bilde på siste side (det hvor iPad air og mini sammenlignes) er av en iPad air i GULL farge, noe som etter hva jeg vet ikke finnes? 1 Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Er det bare jeg som legger merke til at bilde på siste side (det hvor iPad air og mini sammenlignes) er av en iPad air i GULL farge, noe som etter hva jeg vet ikke finnes? Neida, er nok bare hvitbalansen på kamera til amobil som fusker ^^ Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Overskriften var ærlig, og innholdet stort sett klokt. DinSide, les og lær! iProdukter er i utgangspunktet ikke noe for meg, og iPad Air endrer ikke på det, men jeg fikk iallfall ikke vondt i hodet av å lese anmeldelsen... 2 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hatt det siden 2011 og nå er 2`ern byttet ut med Air, kjekkeste dingsen i huset :-) Lenke til kommentar
qaz147 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 7500,- ! sjutusenfemhundre kroner! Eple sjefene ler enda høyere. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 7500,- ! sjutusenfemhundre kroner! Eple sjefene ler enda høyere. Svindel, ran og bedrag. at det er mulig å ta seg så godt betalt for litt ekstra lagring 1 Lenke til kommentar
ArlionMajere Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Svindel, ran og bedrag. at det er mulig å ta seg så godt betalt for litt ekstra lagring Det er mulig så lenge folk kjøper det. Enkelt å greit. Og folk flest har veldig lite peiling på informatikk generelt så for de så virker det helt logisk. Lykke til med å opplyse resten av verden. Husk at stortinget oppfordrer stortingsrepresentanter og regering til å bruke usikrete wifi nett i utlandet for å spare penger.. Og de er overakset over at Kina vet hvem som får fredsprisen før den er anonsert? Come on. Normalt skulle jeg nå ha skrevet 4 a4 sider, men jeg regner med jeg ikke trenger det på dette forumet. Det burde bli obligatorisk og sende alle folkevalgte på it kurs, det går ikke ann at helt uvitende folk skal styre oss slik sammfunnet har utviklet seg. Dld er en ting folk ikke helt har skjønt mulige konsekvenser av, fordelene er der absolutt, men en rasjonel gjennomgang av fordeller mot ulemper ville dømt dld nedenom å hjem. Som de første konsulentene de leide inn gjorde. De ble sparket, andre leid inn som hyllet dld, trenger jeg si mer.hehehhe. Men dld er jo bare et lite problem oppi det hele. Hele det politiske norge burde sendes på lengere datakurs. Lenge leve politikerforakten foresten,det ser i alle fall slik ut;-) Endret 9. november 2013 av ArlionMajere 1 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Sjelden vært mer fornøyd med et nettbrett. Problemet med iPad Air er fortsatt iOS. Operativsystemet mangler muligheter og avanserte funksjoner. iOS utnytter også den store skjermflaten på en dårligere måte en konkurrentene. Bare det å ikke kunne kjøre to applikasjoner på samme tid ved å dele skjermen er noe jeg savner fra Android og Windows 8.1. App store har apps som er laget for stor skjerm, og ikke bare one-size-fits-all skaleringsløsninger som man finner til android. Ikke rart med så mange oppløsninger å forholde seg til, men likevel en dårlig løsning. 1 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Er rart de har byttet ut glasset og lagt plastikk. Hvis du tar litt for hardt så bøyer skjermen seg innover så pass på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg