Gå til innhold

Hvilken av disse to pc-ene ville du valgt?

Dona

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg ny pc og valget står mellom disse to. http://www.multicom.no/Vanlig-laptop--hjemmePC-kontor/cat-c/c100561?pfd=pvk-e0b25

Kommer til å gå for den dyreste, den har jeg skjønt at har best prosessor og da er den vel raskere også? Er det noen som har en av disse pcene? Syns den var pen og at den har innebygget subwoofer er en fordel når jeg bruker mye spotify. Skal bruke den til bildebehandling, vanlig surfing og litt tv-titting i tillegg til spotify. Ingen spilling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, ja syns de var pene og egenskapene så bra ut. Men jeg liker mye annet også, merket har egentlig ikke så mye å si så lenge pcen ser ok ut, er slank og har gode egenskaper. Kan du si hva du ikke likte med sonyene dine? Jeg har ikke så mye greie på sånt, så tar til meg alle tips og anbefalinger jeg kan få.

Lenke til kommentar

Om de var de eneste to valget sto mellom ville jeg helt klart tatt den dyreste. Men jeg ville mye heller investert i en middels ultrabook fra Samsung eller Asus

Har ikke mer en 4000, Max 4500 å bruke på pc dessverre og må ha så fort som mulig siden jeg er avhengig av pc. Den må være nett og slank, ha blank overflate, ok prosessor, minst 4 giga ram, minst 500 giga harddisk og ok lyd. Noe å anbefale? Har hatt hp, dell og acer aspire før. Kjøpte en lenovo b590 nå nettopp, men likte den ikke så solgte den. Lettere og raskere det enn å returnere.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig med deg, ingen av dem.

Anbefaler deg sterkt en Samsung Ultrabook. Liten og lett, fint design og kjører også veldig godt.

Kan du si hvorfor? Jeg er ikke så flink på sånt. Er sony vaio dårlige pcer? Har du link til en Samsung til Max 4500 som kan anbefales?

Tusen takk for svar alle sammen, jeg trenger virkelig hjelp med å finne pc. Lenovoen hadde jo gode egenskaper, men likte ikke designet.

Lenke til kommentar

Jeg syntes at sony var litt daut, Jeg anbefaler samsung, acer eller ASUS. Kanskje HP ogås hvis du går litt opp i prisen.

Hvordan daut? Treigt? Jeg har ikke mer enn 4500 dessverre. Aceren var jeg fornøyd med, men strømtilførselen døde til slutt. Var over 3 år og velbrukt, så trengte ny uansett. Endret av Dona
Lenke til kommentar

Hm, kjedelig. En pc må jo leve litt lenger enn et par år liksom. Tror jeg drar innom Expert imorgen og titter. De har mange hp-er der til under 4500 og hp er jo bra. Den jeg hadde hadde jeg i 6 år. Ble litt lokket av innebygget subwoofer og pent deign på sonyen, men hjelper ikke det om pcen dør etter et år. Lenovoen jeg solgte er nok en pc som holder lenge, men jeg syntes den var for stor og tung for mitt bruk.

Lenke til kommentar

Jag har hatt mange Hp maskiner og jeg har vært fornøyd med alle maskinene jeg har hatt fra Hp. Enkelte modeller bråkte en del, men dette har jeg ikke opplevd på de nyere modellene. Ikke la de på expert lure deg! Hvis du spør de så prøver de som oftest å dytte noe dritt på det som koster flesk. Har selv hørt hva de driver med på kunder som kommer å ikke har peil på pc. Du bør ha en maskin over 4 gb RAM, over 2,0 Ghz prosessor, osv.

Jeg er gled for at du skal se på Hp! Hp er det merket som er best i snitt etter min mening :) Håper at du får mye ut av besøket på expert i morgen! :)

Lenke til kommentar

Hehe, min gamle hp bråket som en hårføner. Men solid var den. Lar meg ikke lure av de på Expert nei. Ikke får de dyttet på meg en masse dritt som koster flesk heller siden jeg kun har max 4500 å bruke. Sitter og kikker litt på siden til expert nå. Er bare litt kronglete på iPad, sukk. Glad i iPaden min, men gleder meg til jeg får pc igjen.

Tusen takk, er egentlig hp jeg har hatt mest lyst på hele tiden. Bør vel ikke ha noen dårligere prosessor enn Intel core i3? Skal ha minst 4 giga ram ja og 500 giga harddisk. Helst cd-rom, men er ikke et absolutt must.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...