Smedsrud Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Folk vil synkronisere innholdet sitt uten tredjeparters innblanding.Ny BitTorrent-teknologi har nådd milepæl Lenke til kommentar
Charlie Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hvordan kan de si at det foregår uten tredjeparts innblanding og samtidig gå ut med tall på overført data? Vil det si at om man setter opp BTSync til eget bruk på egen hw så sender man likevel data til BTSync servere? Lenke til kommentar
the_Chemist Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hvordan kan de si at det foregår uten tredjeparts innblanding og samtidig gå ut med tall på overført data? Vil det si at om man setter opp BTSync til eget bruk på egen hw så sender man likevel data til BTSync servere? Dataene lagres ikkje på 3.parts systemer, men det trengs fortsatt servere for at klientene skal finne hverandre. Antar at det da sendes statistiske data til de samme serverene. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg har brukt dette programmet litt nå og det er enkelt å sette opp funker bra. Genialt å ha en bror også med fiber tilkobling så kan vi dele på dataene og ta backup. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Anders: Du nevner at Bittorrent Sync har fått nye funksjoner, som å "synkronisere rett fra kamerarullen din". Jeg finner ingen dokumentasjon på dette, og finner heller ikke noe konkret i selve appen. Jeg oppgraderte til siste versjon i går.Jeg har fra før satt opp en sync manuelt som gjør denne jobben, men det er fint om man kan aktivere en egen sync som gjør dette på en standardisert måte. Endret 11. november 2013 av joebush Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå