felge Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Noen her som har videodemostrasjon med klipp av Sunbeam soundcontroller ? hadde vert fett å se kossen de virker ! :o Lenke til kommentar
bling_bling Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Nej, men jeg kan garantere at du ikke blir skuffet om du kjøper den! Har den selv og den kan stilles så den blir meget følsom til lyd! T.eks. om du roper så lyser den og om du roper litt høyere lyser den litt mer! :wink: Veldig morsom... Kan kanske fikse en liten demo om ingen andre allerede har en liggans... Lenke til kommentar
O1e Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Humm.. Er litt usikker på meg selv nå.. Men serris kjøp det!!!.. Vis du trixer litt til så kan du vis du har to katoder så få begge til å blinke annen hver gang.. http://home.no/autofile/ Sjekk på de to filmene der. Jeg kan ikke åpne filmene på denne pcen som jeg sitter på nå, men skal davell funke!?.. En av de tror jeg viser lydsensoren i aksjon Den er koblet på det røde neonlyset.. Det blåe har en annen lydsensor Lenke til kommentar
felge Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 skammmmm fett Lenke til kommentar
felge Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 ja det funket 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå