Cuneax Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Sjekk om du er en av de heldige utvalgte.Disse Sony-mobilene får KitKat snart Lenke til kommentar
iStalkPhoto Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Håper KitKat ikke blir en nedgradering på Z1, for det er litt å hente inn igjen fra Sony sin side mpt feilrettinger. Noen som har prøvd KitKat enda? Raskere, penere? Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Håper KitKat ikke blir en nedgradering på Z1, for det er litt å hente inn igjen fra Sony sin side mpt feilrettinger. Noen som har prøvd KitKat enda? Raskere, penere? Ikke testet fullversjonen men har installert de fleste "apps" som er med i "pakken" og der liker jeg blandt annet den nye hjemmeskjermen, menyene og mappene veldig godt. Hangouts er også grei til å sende sms, men litt små bugs, savner også andre sosiale medier i den samme appen (Som facebookchat). Google nå virker også bedre, det samme gjør albumet. Det er stort sett det jeg har fått testet. Har forretsen Xperia Z så din telefon har jeg ikke testet med dette. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 gleder meg til å oppdatere Z1 veldig bra telefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg