Gå til innhold

Jobbintervju, klesbutikk for gutter og menn. Jeg er jente.

--

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart på intervju på en klesbutikk som selger klær for det motsatte kjønn. De selger mye kule klær, for det meste jeans, t-skjorter, tilbehør. Hvordan kan jeg kle meg? Uten å fremstå kjedelig.

Jeg går mye i svarte stramme jeans, sko som converse, og jeg har en tatovert arm. Men det gjør vel ikke noe med tattoos i sånn butikk? Eller burde jeg stille opp med langermet skjorte? Har ikke jobbet i klesbutikk siden utplassering fra ungdomsskolen for 6 år siden så er litt usikker på dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal snart på intervju på en klesbutikk som selger klær for det motsatte kjønn. De selger mye kule klær, for det meste jeans, t-skjorter, tilbehør. Hvordan kan jeg kle meg? Uten å fremstå kjedelig.

Jeg går mye i svarte stramme jeans, sko som converse, og jeg har en tatovert arm. Men det gjør vel ikke noe med tattoos i sånn butikk? Eller burde jeg stille opp med langermet skjorte? Har ikke jobbet i klesbutikk siden utplassering fra ungdomsskolen for 6 år siden så er litt usikker på dette.

Kommer jo egentlig helt an på hvor du skal søke jobb hen.

Skulle jeg på jobbintervju i en klesbutikk som solgte litt classy klær, så ville jeg ha kledd meg litt classy selv, og ikke dukket opp i en slitt joggebukse liksom. En fin bukse og en fin genser og noen kule sko er nok.

Skulle jeg på et intervju til en høy stilling i et større firma ville jeg nok kledd meg i dress, eller en slags dressløsning.

Uansett, litt finere klær holder i et jobbintervju. Man trenger ikke pynte seg til det ekstreme, så lenge man ser litt skikkelig ut :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...