-- Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg skal snart på intervju på en klesbutikk som selger klær for det motsatte kjønn. De selger mye kule klær, for det meste jeans, t-skjorter, tilbehør. Hvordan kan jeg kle meg? Uten å fremstå kjedelig. Jeg går mye i svarte stramme jeans, sko som converse, og jeg har en tatovert arm. Men det gjør vel ikke noe med tattoos i sånn butikk? Eller burde jeg stille opp med langermet skjorte? Har ikke jobbet i klesbutikk siden utplassering fra ungdomsskolen for 6 år siden så er litt usikker på dette. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Kule klær er relativt. Gå som du ville komt på jobb, i slike yrker er det viktig å vise seg frem som en representant for en stil som da gjerne kunne gjenspeile det produktet di selger. Da alså tilsvarende stil for motsatte kjønn. Siden du syns det er 'kult¨ regner jeg med du allerede har en lignende stil. Uansett, lykke til! Lenke til kommentar
-- Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Veldig godt svar du Takk takk! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg skal snart på intervju på en klesbutikk som selger klær for det motsatte kjønn. De selger mye kule klær, for det meste jeans, t-skjorter, tilbehør. Hvordan kan jeg kle meg? Uten å fremstå kjedelig. Jeg går mye i svarte stramme jeans, sko som converse, og jeg har en tatovert arm. Men det gjør vel ikke noe med tattoos i sånn butikk? Eller burde jeg stille opp med langermet skjorte? Har ikke jobbet i klesbutikk siden utplassering fra ungdomsskolen for 6 år siden så er litt usikker på dette. Kommer jo egentlig helt an på hvor du skal søke jobb hen. Skulle jeg på jobbintervju i en klesbutikk som solgte litt classy klær, så ville jeg ha kledd meg litt classy selv, og ikke dukket opp i en slitt joggebukse liksom. En fin bukse og en fin genser og noen kule sko er nok. Skulle jeg på et intervju til en høy stilling i et større firma ville jeg nok kledd meg i dress, eller en slags dressløsning. Uansett, litt finere klær holder i et jobbintervju. Man trenger ikke pynte seg til det ekstreme, så lenge man ser litt skikkelig ut Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå