Gå til innhold

finnes det deltids jobb som man kan gjøre alt hjemme fra?

Anbefalte innlegg

Hei.

Kunne tenkt meg en liten deltidsjobb som kan gjøres hjemme fra.
Rett og slett for å innkassere noen ekstra kroner når muligheten byr seg.

Fins det slike jobber er spørsmålet?
Har en vanlig jobb som tar tid, men hadde vært kjekt med noe man kunne gjort hjemmefra i tillegg til det.

Noen med erfaringer kanskje?

Fant f,eks clickworker.com
Siden virker da seriøs nok, men likevel er man alltids litt skeptisk?

Endret av madman88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vel vært en god del slike tråder før?

Men uansett så tror jeg ikke det er så altformye angående dette på nettet. De er jo sider der folk ligger ut diverse anbud som f.eks å oversette en tekst elns, husker ikke hva denne siden het. Men jeg er sikker på at du kan finne noe vist du gjør et Google-søk, om dette? Det er utallige slike sider, men om alle er legit er en annen ting...

Lenke til kommentar

Har vel vært en god del slike tråder før?

Men uansett så tror jeg ikke det er så altformye angående dette på nettet. De er jo sider der folk ligger ut diverse anbud som f.eks å oversette en tekst elns, husker ikke hva denne siden het. Men jeg er sikker på at du kan finne noe vist du gjør et Google-søk, om dette? Det er utallige slike sider, men om alle er legit er en annen ting...

hei,jeg har funnet mange slike sider som du er inne på

Men det er helt umulig å vite hvor troverdige de er.

Noen som vet om noen sider som er 100% troverdige ?

eventuelt om du vet om noen ?

Lenke til kommentar

Som det meste annet som blir relatert til slikt er det ofte folk som ser for seg at di kan ligge på pcen og bare hente penger, verden er generelt ikke så enkel. Jeg har selv hatt fulltidsjobber der jeg kan gjøre jobben fullstendig hjemmefra ved hjelp av en datamaskin og en telefon, men da hadde jeg i praksis di samme tilgangene som jeg hadde på kontoret mitt. Ergo hadde jeg ikke ett behov for å flytte meg ut for å gjøre det.

Du kan selge ting, kjøpe og selge aksjer og drive på med annet, men dette krever en viss kompetanse.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Drop Shipping..

Eksempel: Du finner et produkt i en eller annen nettbutikk som koster 3 999 kroner. Du legger ut dette produktet til salgs for 5 000 kroner. Hvis det kommer noen og vil kjøpe dette produktet fra deg så overfører dem 5 000 kroner til din bank-konto og du bruker 3 999,- av disse pengene på å kjøpe det aktuelle produktet i nettbutikken og sender det til den adressen som kunden har oppgitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...