IceCool Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Har vært mye herverk og alarm aktivering på biler i området i det siste og jeg tenkte å sette et webcam eller noe i et vinduet som ikke er langt unna, Går det ann å skjøte på USB kabel til sånnt eller trådløse kameraer. Trenger billig bra løsning. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 http://www.letsshop.no/ De har usb forsterkere/ekstender. Jo lenger jo dyrere.. men 100 meter går bra og du må cashe ut 3500.- Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Hvor kan jeg kjøpe sånne trådløse firkanta knappe størrelses kamera? Er utrolig mange versjoner og mange bedre en andre. passe bra til passe pris og i skandinavia er fordel... Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 smartprodukter.no kjøp ett trådløst kamera for en tusings og ett dvr kort ditte og da kan du kjøpe tre kamera til, og stille inn på programmet på pc'n at den skal ta opp når det er bevegelse i et virt område av skjermen, og så videre... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Hvor kan jeg kjøpe sånne trådløse firkanta knappe størrelses kamera? Er utrolig mange versjoner og mange bedre en andre. passe bra til passe pris og i skandinavia er fordel... Skjekk qxl...en som selber små kameraer billig der 400+kr Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 De selger et billig digi-/web-cam til 300,- på telebutikken. Har ikke testet dette selv, men det funker sikkert helt fint til overvåking. Lenke til kommentar
bajas1234 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 http://www.spyweb.com/ Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 jeg har bar et "vanlig" webcam til litt over 400kr den var det med et "overvåkings" program med .....funker faktisk veldig bra ....hadde pc'en på en dag her når jeg var på skolen og så skulle mamma legge inn klær på rommet mitt (bare 15 år enda:() så begynte det å hyle så kraftig at mamma trodde at det hadde begynt å brenne i huset men hun ringte meg først så det kom ikke brannbiler osv ...... så det programmet er verdt å anbefale cam'et heter Logitech messenger eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå