Cuneax Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Sony har vist frem hva som befinner seg under panseret.Dette er innmaten til PlayStation 4 Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 en ryddig og enkel design... PS3 har mykje meir "krims krams" i seg. skal tru om Microsoft kjem med en lignende video? 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Konsollene ligner mer og mer på "vanlige" PCer. Vet ikke helt hva jeg skal syns om det, synest det var spennende når konsollene kom med ny teknologi som f.eks. CELL arkitekturen, eller Blu Ray som kom først med PS3. Men samtidig betyr dette at det blir lettere å lage gode spill og portere dem til andre system. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Vet ikke helt hva jeg skal syns om det, synest det var spennende når konsollene kom med ny teknologi som f.eks. CELL arkitekturen, eller Blu Ray som kom først med PS3. . PS3 var ikke først på markedet med Blu-ray. Samsung var 4 måneder tidligere ute med sin første. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Helt utrolig at Sony greier å stappe alt det der inn i den (relativt) lille boksen, mens Microsoft har en (marginalt) større boks men må ha en massiv PSU ved siden av.. Om PS4 viser seg å være like stille og stabil som Xbox One, da må designteamet bak Xbox One virkelig ta seg sammen (eller bli bytta ut). 1 Lenke til kommentar
xoltx Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 tror dere man kan bytte hardisken, med en ssd? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 tror dere man kan bytte hardisken, med en ssd? Så lenge den har samme formfaktor som den originale går det greit. Om det har noen hensikt med tanke på ytelse kan bli en annen sak. Det er ikke sikkert grensesnittet er spesielt kjapt, eller programvaren nyttegjør seg av bedre maskinvare. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) PS4 er for liten... Men alikvel fint at vi får se innmaten! tror dere man kan bytte hardisken, med en ssd?Ja. SATA-600 støttes, så ytelsen vil utnyttes fullt (med tanke på overføringskapasitet). PS4 støtter trolig ikke Trim, men det er noe som kan oppdateres senere. SSD-er har ofte dette delvis innebygd idag. SandForce-baserte SSD-er er godt egnet, som f.eks. Intel 330, 335, 520/30 eller Kingston HyperX 3K. Jeg har hatt SSD i min PS3 i mange år og den har bare SATA-150. Merker at den er raskere, spesielt ved lasting av OS/filer og spill. Enkelte spill har også fått høyere og mer stabil FPS som følge av SSD-installering. Om dette er tilfelle på PS4 vet ingen før noen har testet det, du vil ihvertfall merke forskjell på lasting, responsibilitet osv. Jeg skal ihvertfall utvilsomt ha en SSD i min PS4 når jeg kjøper en. Endret 9. november 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 en ryddig og enkel design... PS3 har mykje meir "krims krams" i seg. skal tru om Microsoft kjem med en lignende video? Syntes det var mye luft på det store hovedkortet jeg.Ja nå er var wifi antennen innebygd og det er trolig at det er billigere å lage et større hovedkort en å trekke en haug av ledninger manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå