RBW Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Her er det du må huske på for å få mest ytelse ut av spillet.Guide: Call of Duty: Ghosts (Ekstra) Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hadde vært veldig fint om dere kunne oppgitt oppløsning i de testene dere har gjort! 2 Lenke til kommentar
zapdos Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg har gått helt lei Call of duty ghosts da jeg sliter med masse fps dropp i dette spillet. Merker spesielt laf fps når jeg bruker en sniper rifle. Da går jeg fra 91-20 fps så og si hver gang jeg sikter inn. Maskinen jeg bruker består av disse komponentene. ASUS P9X79, Socket-2011 Intel® Core i7-3820 Processor Crucial DDR3 BallistiX Elite 1600Mhz 8GB x3 OCZ SSD Vertex 3 Series 2.5" 90GB Intel® High Performance Liquid Cooling EVGA GeForce GTX 780 3GB PhysX CUDA x2 Western Digital® Desktop Green 2TB Intel® SSD 520 Series 120GB 2.5" Cooler Master Cosmos II Ultra Tower BenQ 24" LED XL2420T BenQ 27" 3D LED XL2720T Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Dette spillet er dessverre elendig optimalissert, Voldsomt med fps drop uten grunn, teksturer som ikke imponerer noe særlig. Jeg er ingen fanboy på noen måte men denne gangen har Battlefield virkelig fått den største kakebiten. 2 Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Dette spillet er dessverre elendig optimalissert, Voldsomt med fps drop uten grunn, teksturer som ikke imponerer noe særlig. Jeg er ingen fanboy på noen måte men denne gangen har Battlefield virkelig fått den største kakebiten. Det blir feil å påstå, selv om jeg er enig i at det er noe som fungerer mye bedre i Battlefield4. Problemet her er nok det faktum at Activision bruker 2 usynkrone firmaer til å utvikle et spill der utgangapunktet blir tenkt ut fra konsoller. Så når de da vil kutte hjørner som et annet billigt/patetisk firma, og håpper over en skikkelig beta test, så forventa jeg nesten mindre. Med alle de penga dette spillet drar inn så lurer jeg virkelig på hvor de blir av også. Spillet er en frisk rask arkadepust i gaming verdenen, men thats it. Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hadde vært veldig fint om dere kunne oppgitt oppløsning i de testene dere har gjort! Det var antakelig 1080p, så å kjøre spillet i 720p gjør det bedre totalt sett.Likte at mange av instillingene som det ikke virket som at hadde noen funksjon ble beskrevet også. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Interessant å se at 770 ligger på samme nivå som 290X i Extra High settings. Tydeligvis noe som er dårlig optimalisert her. I tillegg ser man svært stor forskjell på de forskjellige innstillingsnivåene her, i motsetning til Battlefield der det er mye mindre grafiske forskjeller. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 første gang jeg ser faktisk forskjell på de sammenlignings bilde fra low til ekstra. ut i fra de bildene så ser det helt forferdelig å spille på low og normal i hvertfall. Lenke til kommentar
virtualviper74 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Flaut, til å være et spill som kjører så utdatert grafikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå