Velosiraptor7 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg fikk beskjed av personalet som jobber på meg at helsefonna ignorerer meg fordi de vet hvem jeg er. Jeg sendte en Mail for å få raskere enn den 14 november time hos psykiater, men fikk aldri svar. Er ikke det frekt å ignorere en pasient på den måten? Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Du kan vel ringe dem fra skjult nummer, eller evt. sende mail fra jobbmail, eller opprette en ny egen en. Men de burde vel alvorlig talt svare det, med mindre du har gjort noe mot dem før, da du sier de vet hvem du er. Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Du kan vel ringe dem fra skjult nummer, eller evt. sende mail fra jobbmail, eller opprette en ny egen en. Men de burde vel alvorlig talt svare det, med mindre du har gjort noe mot dem før, da du sier de vet hvem du er. Ok. Jeg har ikke gjort noe mot dem før, jeg har bare blitt lagt inn med psykose på akuttposten en gang der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå