Emil C. Fredhammer Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Mot Tromsdalen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Her ville jeg fjerna 3/4 av himmelen og laget et panoramaformat da blikket lett havner midt i himmelen og lett mister resten av bildet. Scroll opp, dekk til og se hva du selv synes om forslaget. Forøvrig tror jeg bildet tåler minst et ekstra klikk på sharpen. Selv om dette er i vinterdrakt så bringer det likevel litt minner om en hurtigrutetur i 2006 med Tromsø i midnattsol.. Roar Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 At bildet minner om en Hurtigrute tur i 2006 med Tromsøi midnatt sol kan jeg vær enig i. Jeg prøver siden jeg har og er utstilt på forskjellige Gallerier i Tromsø å fotografere " klassiske " Tromsø motiv som selger godt.Jeg skal i neste bilde jeg legger ut her på Digit prøve å croppe til panorama og skarpe mer opp bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg