Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 5-1. Om det dømmes fem straffe til Tottenham, så burde FA sjekke bankontone til dommertrio'n. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Ahahaha. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hvis Spurs taper skal jeg posere i drakta til Lamedor og få bildet lagt ut i i kamptråden og lagenes respektive tråder. Taper Toons forlanger jeg at du poserer med Spurs-drakta! Challenge Accepted? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Hei, hei, hei. Altså, jeg er med. Sålenge jeg skal posere MED og ikke I. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Føler dere glemmer helt av massasjen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Hahaha, massasjen er det viktigste. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Hei, hei, hei. Altså, jeg er med. Sålenge jeg skal posere MED og ikke I. Derfor jeg skrev MED No offense men vi bruker forskjellig størrelse Føler dere glemmer helt av massasjen. Den skjer i kveld etter midnatt! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 HVA KALLER DU MEG FEIT? Men ja, da har vi en deal. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Det synes jeg er feigt. Jeg synes Necro skal dra på seg drakta til Snurris om Tottenham vinner, uavhengig a vom det ødelegger drakten eller ei. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Det synes jeg er feigt. Jeg synes Necro skal dra på seg drakta til Snurris om Tottenham vinner, uavhengig a vom det ødelegger drakten eller ei. Da taper jeg jo uansett! HVA KALLER DU MEG FEIT? Men ja, da har vi en deal. Ja og Sweeeeet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Men resten av oss vinner. Dette er din sjanse for å bli martyr. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Skikkelig antiklimaks om kampen nå ender uavgjort. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Da deler vi et bilde, en øl og en seng. Endret 9. november 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Lurer på om det er lurt og sette en warning om at man burde være 18 år for å delta her i trådtittelen. Hvis det var en kar som vurderte selvmord etter å ha sett avataret til Cutman, må en lure på hva som skjer om man får se Snurreleif og Necro i samme seng. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Anita, fy faen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Godt å se at noen har slått vett i hodet på AVB angående Lloris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå