Muggkaare Skrevet 7. november 2013 Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Søndag 10.11.2013 kl. 13.00 Mekker en tidlig kamptråd, så vi kan diskutere og styre. Og for å være først, siden jeg pleier å slå til på mine kamptråder. Det her blir garantert _den kampen om fotballherredømmet_ vi alle har ventet på, og jeg skal faktisk se den sammen med Snurreleif. La diskusjonen begynne! Hvis Spurs taper skal jeg posere i drakta til Lamedor og få bildet lagt ut i i kamptråden og lagenes respektive tråder. Taper Toons forlanger jeg at du poserer med Spurs-drakta! Endret 9. november 2013 av Admiral Necrolamedor 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2013 Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Nooooooooes! Jeg skulle lage den jo! ...you may have won the battle, but the war has just begun! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. november 2013 Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Jeg håper thomas furter når kampen er over. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 Skadefro folk er a Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 Newcastle skal spille i gule drakter og blå shorts til søndag... Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 Newcastleseier! 0-2. Gouffran og Remy. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 Heia Newcastle! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 Frykter ikke Newcastle i det hele tatt så da er det duket for at vi går på en smell. 1-3, Lamela scorer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 Admiralen har gitt meg et nytt håp om seier med denne kamptråden. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 Tror dette kan bli en veldig åpen kamp. Tottenham er ikke så gode til å score, vi er ikke så gode til å forsvare oss. Men vi scorer også litt. Tottenham er favoritt, men tør ikke sette penger på denne kampen... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 Må bare passe på at Iron Mike ikke lager straffe. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 8. november 2013 Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 Tror dette kan bli en veldig åpen kamp. Tottenham er ikke så gode til å score, vi er ikke så gode til å forsvare oss. Men vi scorer også litt. Tottenham er favoritt, men tør ikke sette penger på denne kampen... Under 2,5 mål. Årets mest lettjente penger Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Nærmer seg. O hildrande. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Holder med Snurris her. Kan ikke la Newcastle få puste Man Utd i ryggen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 5-1. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 1-7 Iron Mike putter alle målene fordi han er verdens beste spiller for øyeblikket. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Hadde det skjedd hadde jeg faen meg skaffet en drakt med Iron Mike bakpå. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Holder med Snurris her. Kan ikke la Newcastle få puste Man Utd i ryggen. Godt å se noen her med sunn fornuft! Kanskje du skal få sove i sofaen istedet for Lameassdor? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Fy faen, pante flasker skal du få gjøre alene! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. november 2013 Rapporter Del Skrevet 9. november 2013 Er jo et trailerlass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå