Geir44 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Gleder meg til å følge Magnus Carlsen spille mot Anand på Lørdag. Lader opp med å spille mot datamskinen. (Taper hver gang) Dette kan jo bli en tråd for å følge partiene? Jeg er ingen sjakkspiller, men kan i hvert fall regelene for rokkering... Lenke til kommentar
elghunk Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Kom og spill litt på chess.com! Du kan få spille mot meg hvis du trenger noen seire for å få opp stemningen. Jeg håper Magnus vinner! Egentlig fortjener Norge ikke å ha en slik ener i sjakk, men vi får vel bare være glad for flaksen! Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Skulle gjerne kunnet litt mer om sjakk, men får bruke tiden godt. Kanskje på chess.com. Hva er det det heter når begge springerne plasseres ut? Ikke spansk åpning? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Skal absolutt følge med! At denne går under kategorien "idrett" har jeg min egen mening om, men vi har jo ingen egen kategori for brettspill, så det får gå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Skal absolutt følge med! At denne går under kategorien "idrett" har jeg min egen mening om, men vi har jo ingen egen kategori for brettspill, så det får gå. Det er jo ikke under idrett, men sport, selv om det ja, er mange som tenker på idrett her i Norge når man bruker ordet. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Brettspill. Er verken sport eller idrett. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Det er fordi du ikke vet bedre, det. 2 Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Sjakk er vel uansett en evnekonkurranse på høyt nivå. Men hvordan vil Magnus C. spille i morgen? Vil han ta flere sjanser, eller har han blitt litt mer nervøs med årene? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Litt skuffende at partiene var så kjapt unnagjort. Greit med remis i dag, da står de likt etter at begge har hatt hvite brikker. Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Tror det blir mye remis fremover. Er jo vanlig med 6-8 remis i starten. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ja, de er vel redde for å komme bakpå. Forståelig nok. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Svak turnering av Carlsen så langt. Var en tabbe fra Anand fra å tape mot svart i dag. Da hadde vel turneringen mer eller mindre vært over for Carlsen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Svak turnering av Carlsen så langt. Var en tabbe fra Anand fra å tape mot svart i dag. Da hadde vel turneringen mer eller mindre vært over for Carlsen. Er du svartmalingsekspert i sjakk også? 1 Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Begynte å følge med på sjakk under semifinalen i London(?) og fikk sansen for kommentatorene der, noen som vet om disse kommenterer VM kampene også? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Er du svartmalingsekspert i sjakk også? Hva snakker du om? Hovedpersonen selv er jo enig... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Var bare et spørsmål. For du hadde ikke gått inn her og kommentert hvis det gikk bra. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Går det så dårlig da? Står tross alt likt mellom de. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Går det så dårlig da? Står tross alt likt mellom de. Men Carlsen kunne og burde ha utnyttet de hvite brikkene bedre i dag. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Det er nok sant, men vil ikke kalle det et dårlig mesterskap så langt. Lenke til kommentar
Geir44 Skrevet 12. november 2013 Forfatter Del Skrevet 12. november 2013 Anand burde spilt Lxb2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå