jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei jeg har tenkt å lage meg et slikt LCD display et slikt som selges på www.hammar.no men problemet mitt er at jeg har en bærbar pc og har derfor ingen molex kontakt eller noen andre utganger med 5v så mitt spørsmål er som følger : kan jeg drive dette med vanlige 9v batterier eller ved å seriekople 4 vanlige 1.5 v batterier og i så fall hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 har du ikke usb? jeg kjører mitt display med strøm fra usb... Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 Har usb jo.. men hvordan skal jeg kople det? vet at det er 4 ledninger i usb kabler men hvilke er strømkablene/jord og hvilke er bare signalkabler? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 http://home.no/jonas1/connectors.bmp Der ser du! merk at det er sett fra pc'en.. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg klipte bare av en gammel usb kabel, og når to av lederne inni den var rød og svart sier resten seg selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå