Kjetil Øyen Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Broadway Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Litt grått og monotont i dette her, regner med det er slik du vil ha det , Kjetil. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Dette synes jeg gjør seg i svarthvit. God dybdeskarphet som får fram detaljene. Skulle jeg pirke på noe så er det at bygningene i kanten ut mot ramma på begge sider går nærmest over i gjengrodd svart. Med svart ramme som du har valgt så flyter bilde og ramme lett litt sammen. Derfor tenker jeg et kutt på begge sider slik at du får lysere felter som møter sort ramme. Bildet vil ikke tape noe på om det forsvinner Ca. 1cm på hver side - heller tjene på det. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hei, Kjetil Øyen. Denne type dokumentarfoto gjør seg aldeles flott i svart-hvitt, og dette bildet syder av storbyliv ! Roar, forumets mest grundige kritiker, har bemerket at bildet kanskje burde beskjæres litt på hver side. Jeg ville nok ikke ha lagt merke til dette selv, men jeg må si meg litt enig med Roar, -- en enkel beskjæring vil gjøre et "sabla bra" bilde enda bedre ! Vennlig hilsen Albert Andersson. . Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Litt grått og monotont i dette her, regner med det er slik du vil ha det , Kjetil. Takk for kommentar Jarle, var i allefall en grå dag dette. Men det er jo fint fotovær... Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Dette synes jeg gjør seg i svarthvit. God dybdeskarphet som får fram detaljene. Skulle jeg pirke på noe så er det at bygningene i kanten ut mot ramma på begge sider går nærmest over i gjengrodd svart. Med svart ramme som du har valgt så flyter bilde og ramme lett litt sammen. Derfor tenker jeg et kutt på begge sider slik at du får lysere felter som møter sort ramme. Bildet vil ikke tape noe på om det forsvinner Ca. 1cm på hver side - heller tjene på det. Roar Takk for kommentaren Roar. Setter veldig stor pris på tilbakemeldinger som dette, da kan det være en lærer litt mer. Har ikke tenkt på dette som du påpeker i det hele tatt. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Hei, Kjetil Øyen. Denne type dokumentarfoto gjør seg aldeles flott i svart-hvitt, og dette bildet syder av storbyliv ! Roar, forumets mest grundige kritiker, har bemerket at bildet kanskje burde beskjæres litt på hver side. Jeg ville nok ikke ha lagt merke til dette selv, men jeg må si meg litt enig med Roar, -- en enkel beskjæring vil gjøre et "sabla bra" bilde enda bedre ! Vennlig hilsen Albert Andersson. . Vi er helt enige om at Roar har et godt poeng. Takk for kommentaren Albert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg