Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

No-Fap November

Anbefalte innlegg

Er det ikke derfor man har våte drømmer da? Det er jo kroppens måte å "avreagere" på.

Jo. Som zimon også gir flere eksempler på, så er forskningen i beste fall inkonklusiv: det vil si at man på grunnlag av eksisterende forskning ikke kan konkludere med at det er risiko forbundet ved å ikke ejakulere jevnlig. Man kan heller ikke konkludere med at det er risikofritt; man vet ganske enkelt ikke.

Gitt kroppens evne til å regulere det aller meste annet ved sin egen funksjon, ser jeg det som høyst sannsynlig at den gjør det også i tilfellet sædvæske og ejakulasjon.

Ideen om at menn ejakulere jevnlig tror jeg er mer drevet frem av kåte mannfolk enn av noe annet. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS her. Ga etter for fristelsen og det ble "fap" på meg. Det rare var at etter to faps (innen en halv time) la jeg med med en gang og sovnet ganske med en gang. Men når jeg våknet dagen etterpå skjedde noe som ikke har skjedd på flere år. Og bare et par ganger før. Er det våt drøm man kaller det?

Var veldig overrasket, spesielt siden det ikke skjedde før jeg først fappet, men etterpå. Ble 3 utløsninger på en dag, som faktisk er ny rekord, og at det skjedde i løp av noen få timer er uvant. Hva kommer slike nettet av?

Anonymous poster hash: 52daa...fef

Anonymous poster hash: 52daa...fef

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...