Snurreleif Skrevet 7. november 2013 Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Lamelaaaaaaaa! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Laaaaaaaaaaaaaameeeeeeeeeelaaaaaaa :D JADDA!!! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2013 Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Der fikk han jaggu straffen sin også! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Ja men POKKER så herlig av Lamela i forkant... Digg 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2013 Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Gratulerer Defoooooooe! Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. november 2013 Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Lamela har vært god i andre. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Lamela har funnet seg til rette i denne kampen Og der tok vel Defoe rekorden? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2013 Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Lamela har funnet seg til rette i denne kampen Og der tok vel Defoe rekorden? Derfor jeg Gratulerer da din nibbit! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 I en ninjapost mens jeg skriver min, ja! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2013 Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Der slipper vi inn vårt første i EL. Unødvendig! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Den der hadde Lloris sweepet på 16meteren Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2013 Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Lloris hadde sweepet den der i 16 meteren til motstanderen Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Liker at Lamela spiller ballen videre når det er hensiktsmessig, og ikke bare blåser til ved første antydning til en halv skuddsjanse, slik som andre i laget har en tendens til å gjøre :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå