Gå til innhold

[Løst] Gtx 780Ti vs gtx 770 sli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vil få rundt 30% høyere FPS med GTX 770 SLI til en lavere pris, men du vil også få microstutter, høyere strømforbruk og mer viftestøy.

Takk for svar. Siden gtx 770 SLI gir meg 30% mer FPS så vil jeg nok gå for den men du vet vell ikke om noe bra kabler til BenQ XL2411T er 144Hz skjerm og vil ha en kabel som kan oppnå det :)

Lenke til kommentar

Trenger ikke noe dyrere hvertfall. DVI D er DVI D. Eneste du trenger å ta hensyn til er kvalitet på kabelen med tanke på fysisk holdbarhet. Men råder deg til å velge en nettbutikk med lave fraktpriser, som Cdon.no som kan sende brevpakker.

Følger det med en VGA kabel (typisk at denne er blå i endene/der pinnene skal kobles til) bør du kjøpe DVI.

Du bør også sjekke om du fortsatt har SLI broen som fulgte med hovedkortet ditt. Uten denne får du ikke samkjørt skjermkortene.

Lenke til kommentar

Trenger ikke noe dyrere hvertfall. DVI D er DVI D. Eneste du trenger å ta hensyn til er kvalitet på kabelen med tanke på fysisk holdbarhet. Men råder deg til å velge en nettbutikk med lave fraktpriser, som Cdon.no som kan sende brevpakker.

Følger det med en VGA kabel (typisk at denne er blå i endene/der pinnene skal kobles til) bør du kjøpe DVI.

Du bør også sjekke om du fortsatt har SLI broen som fulgte med hovedkortet ditt. Uten denne får du ikke samkjørt skjermkortene.

Takk for svar :) Det med SLI vet jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...