ShaBB Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Burde jeg kjøpe nye gtx 780ti eller 2 gtx 770 ? Takk for framtidig svar Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Et 780 kort er mer enn bra nok for minst 2 år. Har du et 770 kort fra før av? Lenke til kommentar
ShaBB Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Et 780 kort er mer enn bra nok for minst 2 år. Har du et 770 kort fra før av? Nei har ikke 770 kort fra før av. Men vil ha best mulig FPS da det kommer til spill som Battlefield 4 osv. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Du vil få rundt 30% høyere FPS med GTX 770 SLI til en lavere pris, men du vil også få microstutter, høyere strømforbruk og mer viftestøy. Lenke til kommentar
ShaBB Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Du vil få rundt 30% høyere FPS med GTX 770 SLI til en lavere pris, men du vil også få microstutter, høyere strømforbruk og mer viftestøy. Takk for svar. Siden gtx 770 SLI gir meg 30% mer FPS så vil jeg nok gå for den men du vet vell ikke om noe bra kabler til BenQ XL2411T er 144Hz skjerm og vil ha en kabel som kan oppnå det Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Takk for svar. Siden gtx 770 SLI gir meg 30% mer FPS så vil jeg nok gå for den men du vet vell ikke om noe bra kabler til BenQ XL2411T er 144Hz skjerm og vil ha en kabel som kan oppnå det dvi D Lenke til kommentar
ShaBB Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 dvi D http://www.cableworld.no/hdmi--dvi-kabler/digital-dvi-kabel/home-cinema-dvi-d-kabel-(dual-link-24-1)-2-meter.asp er denne bra nok ? Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 du fikk med en kabel til den skjermen? har samme skjerm Lenke til kommentar
ShaBB Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 (endret) du fikk med en kabel til den skjermen? har samme skjerm Så det nå Takk for svar btw Endret 7. november 2013 av LiLiBoSS Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Trenger ikke noe dyrere hvertfall. DVI D er DVI D. Eneste du trenger å ta hensyn til er kvalitet på kabelen med tanke på fysisk holdbarhet. Men råder deg til å velge en nettbutikk med lave fraktpriser, som Cdon.no som kan sende brevpakker. Følger det med en VGA kabel (typisk at denne er blå i endene/der pinnene skal kobles til) bør du kjøpe DVI. Du bør også sjekke om du fortsatt har SLI broen som fulgte med hovedkortet ditt. Uten denne får du ikke samkjørt skjermkortene. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Så det nå Takk for svar btw det er flott. er en good skjerm Lenke til kommentar
ShaBB Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Trenger ikke noe dyrere hvertfall. DVI D er DVI D. Eneste du trenger å ta hensyn til er kvalitet på kabelen med tanke på fysisk holdbarhet. Men råder deg til å velge en nettbutikk med lave fraktpriser, som Cdon.no som kan sende brevpakker. Følger det med en VGA kabel (typisk at denne er blå i endene/der pinnene skal kobles til) bør du kjøpe DVI. Du bør også sjekke om du fortsatt har SLI broen som fulgte med hovedkortet ditt. Uten denne får du ikke samkjørt skjermkortene. Takk for svar Det med SLI vet jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå