Bandit65 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hva er egentlig forskjellen på z og z1 utenom kamera og svare den ekstra tusenlappen seg? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Har hørt at Z1 har 30% bedre batteri, men jeg er ikke sikker. Z er en bra telefon. Jeg har den selv. Z1 er visst enda bedre. Z har vanntette luker på alle inn/utgangene. Åpnes disse, er den ikke lengre vanntett. Z1 har visst vanntett hodetelefonutgang, så du kan høre musikk i regnet. Jeg er ikke ekspert, og kan ta feil. Lenke til kommentar
Solapen Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Z1 er lynrask i forhold til Z, endel bedre batteri og som nevnt det beste kameraet man får på Android-platformen i dag. Har også hørt snakk i at software på Z1 er litt mer stabil enn det Z kan skryte av. Hvis man slenger med at øreplugger kan brukes uten å løsne på noe deksel så er det vell ikke noen andre forskjeller som jeg kan huske. Lenke til kommentar
Bandit65 Skrevet 21. november 2013 Forfatter Del Skrevet 21. november 2013 Jeg ha iPhone 4s nå hvordan er sony xperia Z i forhold? Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Stor! Tregere kamera, og generelt sett tregere menysystem. Men flere funksjoner og tilpasningsmuligheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå