AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Mamma sier at hun syns jeg har så sprøe tanker at hun tenker å vurderer om hun skal bestemme at jeg skal bli lagt inn kanskje. Kan mamma styre dette? Er det ikke psykiateren som bestemmer dette? Anonymous poster hash: 9ebc7...6fb Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Hvor gammel er du? Jeg er 28 Anonymous poster hash: 9ebc7...6fb Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hva mener du selv? Hvilke tanker har du, og hva tenker du om de? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Hva mener du selv? Hvilke tanker har du, og hva tenker du om de? Jeg tenker jeg er frisk, men at hodetankene mine vil at jeg skal være syk i hodet. Jeg får bisarre tanker som mamma sier ikke stemmer men jeg vet de stemmer for noe av det har jeg lest om på nettet. Mamma sier jeg ikke er i denne verdenen når jeg har sånne tanker. Samtidig som jeg sier noe useriøst, så sier tankene mine og følelsene mine at jeg bare tuller, men alt jeg sier er ærlige ting. Anonymous poster hash: 9ebc7...6fb Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Slapp av. Ingen kan tvinge fram innlegging utan at du har ei alvorleg sinnsliding, og at denne utan behandling gir kraftig redusert prognose, eller at du er til fare for eige og andres liv og helse. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg forstår det sånn at du spør om du kan blir tvangsinnlagt av din mor. Det er pårørende som kan begjære deg innlagt på tvang. Der det ikke er pårørende eller disse ikke vil, kan politiet eller helsesjefen i kommunen begjære deg innlagt. Du vil så bli fremstilt for lege som formelt sett legger deg inn. Ved innleggelsen skal du undersøkes av sykehuslege (psykiater eller psykologspesialist) som skal se om kriteriene for tvangsinleggelse er til stede. Hvis disse ikke mener du er syk nok, så blir du ikke lagt inn på tvang. Din mening blir tillagt vekt, men om du er for syk så får du ikke bestemme selv.Du kan klage til kontrollkommisjonen hvis du mener deg urettmessig tvangsinnlagt. Du får da oppnevnt advokat som skal se til at loven blir fulgt. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Jeg ble innlagt uten at jeg var i fare for meg selv eller andre, og jeg fungerte greit i dagliglivet, men han sa jeg var psykotisk likevel. Da jeg var 12 var jeg også inlagt og jeg husker at jeg "priste" personalet der ved å kysse dem oppå hodet. Anonymous poster hash: 9ebc7...6fb Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hvis du har en alvorlig psykisk lidelse kan du bli tvngsinnlagt uten at du er til fare for deg selv eller andre, det holder at du ikke får tilstrekkelig behandling utenfor sykehuset. Det så kalte behandlingskriteriet i loven. Så da gir det mening at du var innlagt da du 'kun' var psykotisk. Her har jeg sakset fra tante Wiki:http://no.wikipedia.org/wiki/Tvangsinnleggelse 1 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 er moren din religiøs? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 er moren din religiøs? Nei. Anonymous poster hash: 9ebc7...6fb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Jeg tenker jeg er frisk, men at hodetankene mine vil at jeg skal være syk i hodet. Jeg får bisarre tanker som mamma sier ikke stemmer men jeg vet de stemmer for noe av det har jeg lest om på nettet. Mamma sier jeg ikke er i denne verdenen når jeg har sånne tanker. Samtidig som jeg sier noe useriøst, så sier tankene mine og følelsene mine at jeg bare tuller, men alt jeg sier er ærlige ting. Anonymous poster hash: 9ebc7...6fb Hva er det for en sannhet du har funnet på nettet? Endret 8. november 2013 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Hva er det for en sannhet du har funnet på nettet? At bringebær og kanel er virus og betennelsesdempende og at hvitløk gjør oss frisk og at fiskefeltene forsterker immunforsvaret og at det er mye antioksidanter i mørk sjokolade. Jeg vil aldri spise disse tingene for hviss jeg ikke spiser disse tingene så kan jeg lettere få influensa. Anonymous poster hash: 9ebc7...6fb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Dra til legen. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Jeg er unik i hjernen min i forhold til alle andre for jeg kan ikke få epileptiske kramper uansett hva jeg gjør. Anonymous poster hash: 9ebc7...6fb Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Dra til legen.Ok. Hva kan legen gjøre? Anonymous poster hash: 9ebc7...6fb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Ok. Hva kan legen gjøre? Anonymous poster hash: 9ebc7...6fb Det finner du ut av hos legen. Du har lest på Internet at du skal dra til legen, så dra! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Det finner du ut av hos legen. Du har lest på Internet at du skal dra til legen, så dra! Ok. Men jeg skal til overlegen i neste uke. Anonymous poster hash: 9ebc7...6fb Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Det som er så rart med meg er at jeg er lykkelig bare en slt flue kommer frem og noen skjønne krabber i en bøtte og nusselig flyndre som jeg hjelper ut i sjøen. Når jeg er alene dyrker jeg rare tanker. Dette går sån opp og ned. Anonymous poster hash: 9ebc7...6fb Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Og de mener jeg trenger hjelp, men jeg liker å dyrke tanker. Aktiviteter er gørrkjedelig. Anonymous poster hash: 9ebc7...6fb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå