Gå til innhold

Stasjonær PC til 6000?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg var deg så ville jeg hatt en pc for litt dyrere. Sjekk komplett.no, der kan du velge deler og bygge din egen pc

Så du vet hva slags spill han skal spille, eller hva slags jobb han skal gjøre på pcen? For 6k så kan man bygge en ganske så bra jobb/spill pc, vis man bruker hode å velger riktig hw til formålet. Er ikke noe vits med K prossesor og 2k hovedkort vis han ikke skal over overklokke. Heller spørre å grave litt før man utaler seg om at han burde ha en dyrere pc.

Så da kan jeg komme deg litt forkjøpet og spørre.

Hva skal gfx spille og hva slags jobb er det du skal bruke pcen til.

Lenke til kommentar

Så du vet hva slags spill han skal spille, eller hva slags jobb han skal gjøre på pcen? For 6k så kan man bygge en ganske så bra jobb/spill pc, vis man bruker hode å velger riktig hw til formålet. Er ikke noe vits med K prossesor og 2k hovedkort vis han ikke skal over overklokke. Heller spørre å grave litt før man utaler seg om at han burde ha en dyrere pc.

Så da kan jeg komme deg litt forkjøpet og spørre.

Hva skal gfx spille og hva slags jobb er det du skal bruke pcen til.

Ikke sikkert at en pc for den prisen kan takle Gta IV, Ghosts, osv i høy kvalitet. Du trenger ikke å være så hard!!!

Lenke til kommentar

Ikke sikkert at en pc for den prisen kan takle Gta IV, Ghosts, osv i høy kvalitet. Du trenger ikke å være så hard!!!

Virka jeg litt hard? Huff, var jo ikke meningen.

Først burde man se penger og så behov, jeg har bygget en del budsjett pcer hvor og de de har mulghet til å oppgradere litt og litt. Men når du nevnet er spill som ikke er komme til pc enda, også møkka spillet Ghost.

Lenke til kommentar

Virka jeg litt hard? Huff, var jo ikke meningen.

Først burde man se penger og så behov, jeg har bygget en del budsjett pcer hvor og de de har mulghet til å oppgradere litt og litt. Men når du nevnet er spill som ikke er komme til pc enda, også møkka spillet Ghost.

"Men når du nevnet er spill som ikke er komme til pc enda" Gta IV finnes til pc, og har gjort det noen år. Du mener Gta 5, det kommer i Januar-Februar 2014

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...