Klompisify Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Finnes det bra'e stasjonære til rundt 6k? Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Skal du bruke den til å jobbe (og alt annet) eller skal du også spille på den? Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Spille pc ja, men må takle litt jobbing Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hvis jeg var deg så ville jeg hatt en pc for litt dyrere. Sjekk komplett.no, der kan du velge deler og bygge din egen pc Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hvis jeg var deg så ville jeg hatt en pc for litt dyrere. Sjekk komplett.no, der kan du velge deler og bygge din egen pc Så du vet hva slags spill han skal spille, eller hva slags jobb han skal gjøre på pcen? For 6k så kan man bygge en ganske så bra jobb/spill pc, vis man bruker hode å velger riktig hw til formålet. Er ikke noe vits med K prossesor og 2k hovedkort vis han ikke skal over overklokke. Heller spørre å grave litt før man utaler seg om at han burde ha en dyrere pc. Så da kan jeg komme deg litt forkjøpet og spørre. Hva skal gfx spille og hva slags jobb er det du skal bruke pcen til. Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Så du vet hva slags spill han skal spille, eller hva slags jobb han skal gjøre på pcen? For 6k så kan man bygge en ganske så bra jobb/spill pc, vis man bruker hode å velger riktig hw til formålet. Er ikke noe vits med K prossesor og 2k hovedkort vis han ikke skal over overklokke. Heller spørre å grave litt før man utaler seg om at han burde ha en dyrere pc. Så da kan jeg komme deg litt forkjøpet og spørre. Hva skal gfx spille og hva slags jobb er det du skal bruke pcen til. Ikke sikkert at en pc for den prisen kan takle Gta IV, Ghosts, osv i høy kvalitet. Du trenger ikke å være så hard!!! Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Her er et fint utgangspunkt fra Dustin home: Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Ikke sikkert at en pc for den prisen kan takle Gta IV, Ghosts, osv i høy kvalitet. Du trenger ikke å være så hard!!! Virka jeg litt hard? Huff, var jo ikke meningen. Først burde man se penger og så behov, jeg har bygget en del budsjett pcer hvor og de de har mulghet til å oppgradere litt og litt. Men når du nevnet er spill som ikke er komme til pc enda, også møkka spillet Ghost. Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Jeg planlegger å spille spill som BO2, MC såklart, kanskje battlefield, ja sånne spill, måkunne takle å bli recorda og, kan sikkert gå opp til 8k Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10819 Er den bra? Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Virka jeg litt hard? Huff, var jo ikke meningen. Først burde man se penger og så behov, jeg har bygget en del budsjett pcer hvor og de de har mulghet til å oppgradere litt og litt. Men når du nevnet er spill som ikke er komme til pc enda, også møkka spillet Ghost. "Men når du nevnet er spill som ikke er komme til pc enda" Gta IV finnes til pc, og har gjort det noen år. Du mener Gta 5, det kommer i Januar-Februar 2014 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg planlegger å spille spill som BO2, MC såklart, kanskje battlefield, ja sånne spill, måkunne takle å bli recorda og, kan sikkert gå opp til 8k BF 3 eller BF4? http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10819 Er den bra? Den fungerer godt til ditt bruk, men kanskje kjøpe en litt billigere en? Lenke til kommentar
MathiasOslo Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10819 Er den bra? Fungerer nok bra til ditt bruk, men hva med skjerm? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Er det aktuelt å bygge selv? Lenke til kommentar
Resanum Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Computer case should be changed because it is mATX and should be ATX, my bad Endret 10. november 2013 av Resanum 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå