Jajakanskjedet Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Hei! Kjøpte meg nettop en 4 gb harddisk. I diskbehandling blir den delt opp i to partisjoner, der jeg bare kan bruke litt over 2 gb på den ene partisjonen, og den andre gir meg ikke mulighet til å "ferdgistille" den (tildele plass og gi den bokstav) . Endret 7. november 2013 av HornYkorN Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Har du brukt GPT som partisjoneringsmetode? MBR støtter ikke disker over 2TB. 1 Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Har du brukt GPT som partisjoneringsmetode? MBR støtter ikke disker over 2TB. Hmm...usikker. Var det det man kunne velge i det jeg fikk opp en pop up første gang jeg kjørte diskbehandling etter å ha installert harddisken i PCen? Hvordan endrer jeg det? Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Slett volumet du har opprettet. Høyreklikk på "Disk 0" og velg "Konventer GPT-disk". Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Se der ja! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå