Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Liverpool trenger en deilig seier med minst 2måls margin.Fulham er laget(bak Palace og Sunderland) som har spilt dårligst av de jeg har sett i år. Her må vi putte så mange som mulig, helst fra flest mulige spillere. Lenke til kommentar
Puster Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Er ikke enig med dere som sier at dere ikke vil se Henderson på banen. Henderson er utorlig viktig for oss. Han er den som løper hele kampen og virkelig gir 110% han gjør så mye viktig som ikke alle ser. Favoritten min i Liverpool per dags dato er Henderson uten tvil. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 I akkurat denne kampen vil jeg heller se Moses enn Henderson. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hendo har en stor stjerne hos meg også. Jobber og jobber tross all motgangen og negativiteten han fikk hos supporterne i starten. I denne kampen vil jeg heller ha Moses. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Har stortroen på Henderson hele tiden . Føler han alltids har vist gode takter i det at han både er god teknisk og jobber som faen. Men, han er langt fra klok nok i hodet føler jeg. Og føler også han kanskje kunne trengt litt mer selvtillit og ro til å prøve seg på killer baller og skudd. Endret 8. november 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 [...] Og føler også han kanskje kunne trengt litt mer selvtillit og ro til å prøve seg på killer baller og skudd. Enig! Han hadde noen herlige crossballer for noen kamper siden. Bør prøve mer på slike ting. Jeg tror han kan bli meget god hvis han tør og virkelig vil. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Mignolet; Glenny, Agger, Skrtel, Enrique; Lucas, Gerrard; Coutinho, moses; Suarez, Sturridge. Forventer målfest i dag etter forrige helgs oppvisning. Hendo har ikke tempoet til å henge med om vi skal kjøre over Fulham i 90min. Gerrard kunne kanskje fått noe hvile her som Jefe er inne på. Han var helt ute av det mot Arsenal. Men Lucas&Allen ilag høres forferdelig ut. 6-0. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Mignolet; Glenny, Agger, Skrtel, Enrique; Lucas, Gerrard; Coutinho, moses; Suarez, Sturridge. Forventer målfest i dag etter forrige helgs oppvisning. Hendo har ikke tempoet til å henge med om vi skal kjøre over Fulham i 90min. Gerrard kunne kanskje fått noe hvile her som Jefe er inne på. Han var helt ute av det mot Arsenal. Men Lucas&Allen ilag høres forferdelig ut. 6-0. Hva med Henderson inn for Lucas? Spilte bra sammen med Gerrard nå når Lucas var ute med suspensjon. Sånn optimalt sett burde vi fått inn både en defensiv og en offensiv midtbanespiller som er god. Om vi fortsetter med tre på midten har vi da defensive midtbanespillere: Lucas og ny. Sentrale: Gerrard, Henderson og Allan. Og offensive: Coutinho og ny. Men mener vi trenger forsterkninger både på høyre vingback og spiss før dette. Endret 9. november 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Evt en ren 442 med ; Sterling, Coutinho, Allen, Moses.. Meh, så lenge alle gir 100% så skal det være 3p nesten uansett hva vi stiller med. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Evt en ren 442 med ; Sterling, Coutinho, Allen, Moses.. Meh, så lenge alle gir 100% så skal det være 3p nesten uansett hva vi stiller med. 4 - 4 -2 er kjedelig . Hahaha. Neida, med Suarez, Sturridge og Coutinho fra start blir det nok show uansett hvilken formasjon vi stiller. Selv elsker jeg at Brendan spiller med tre bak . Har alltids likt det veldig godt. Da det er veldig klart hvem som er den sikrende stopperen (den midterste), som igjen gir mer frihet til de to andre stopperne. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Selv elsker jeg at Brendan spiller med tre bak . Har alltids likt det veldig godt. Da det er veldig klart hvem som er den sikrende stopperen (den midterste), som igjen gir mer frihet til de to andre stopperne. +1 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Får ikke sett kampen. Jaja. Håper på en fantastisk prestasjon av hele laget . Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Gleder meg stort til denne kampen. Interessen for PL i år, har vært større en noen gang fra min side, noe som antakeligvis skyldes lagets prestasjoner. Jeg tror de fleste har tatt det for gitt hvor godt vi faktisk har spilt, da særlig mtp. Suarez sin supensjon i starten av sesongen + skader på sentrale spillere som Enrique, Johnson og Agger. Med storseier i dag kan vi gå inn i et Merseyside derby med høy selvtillit og oppnå de resultatene vi ønsker, før vi går inn i en heidundranes vanskelig juleperiode. Endret 9. november 2013 av Hugol 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Gleder meg stort til denne kampen. Interessen for PL i år, har vært større en noen gang fra min side Merkelig det der. Har flere Liverpool kompiser som føler det samme som deg. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Tilsvarende stille i United-leiren for noen uker siden..? Mange "god natt!" innlegg en periode. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Føler det har blitt større aktivitet fra United-supporterne etter at ting har begynt å gå dårlig. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Føler det har blitt større aktivitet fra United-supporterne etter at ting har begynt å gå dårlig.Ja, er ikke bra om det går bra altfor lenge . Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Håper på coutinho, sturrige og suarez show idag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg starte å bli nervøs. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Do starta bli nervos Daniel? Endret 9. november 2013 av Kimma16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå