Gå til innhold

Leter etter noen som vil drive en minecraft server.

Anbefalte innlegg

Og for dere som tolket det slik at jeg forventer at noen lager en gratis lekeplass til meg : Du tok feil.

Jeg lanserer nå noen nye prosjekter, og ett av disse er en møteplass for norske gamere på nett. Siden er ett forum hvor man kan møte andre gamere, spørre om hjelp osv.

Til denne siden, vil jeg ha en minecraft server som alle kan spille sammen på, hvor vi kan ha noen enkle konkurranser og sånt. Derfor ser jeg etter noen som vil drifte denne serveren sammen med meg.

Erfaring med plugins og andre servere er en stor fordel, da jeg generelt sett kan lite om minecraft. Jeg hoster serveren selv, og bistår med alt du trenger.

En moderatorstilling til forumet blir også gitt til vedkommende.

Ta gjerne kontakt hvis du vil ha mer informasjon. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og for dere som tolket det slik at jeg forventer at noen lager en gratis lekeplass til meg : Du tok feil.

Jeg lanserer nå noen nye prosjekter, og ett av disse er en møteplass for norske gamere på nett. Siden er ett forum hvor man kan møte andre gamere, spørre om hjelp osv.

Til denne siden, vil jeg ha en minecraft server som alle kan spille sammen på, hvor vi kan ha noen enkle konkurranser og sånt. Derfor ser jeg etter noen som vil drifte denne serveren sammen med meg.

Erfaring med plugins og andre servere er en stor fordel, da jeg generelt sett kan lite om minecraft. Jeg hoster serveren selv, og bistår med alt du trenger.

En moderatorstilling til forumet blir også gitt til vedkommende.

Ta gjerne kontakt hvis du vil ha mer informasjon. :)

Har en egen server som jeg drifter selv, en dedikert en som er leid og har meget bra specs. Eneste problemet er folk, jeg ønsker å drive en server med andre medlemmer og det har jeg ikke tid til alene. Hvis du er interessert så kan du adde meg på skype; oj.amdal

Lenke til kommentar

Denne serveren skal være ett tilbud til brukere av den nye nettsiden, som skal fungere som en møteplass for norske gamere. Om det kommer til å slå igjennom eller ikke vet jeg ikke enda, men jeg anntar at det vil bli endel aktivitet på serveren.

Fremdeles ingen som har meldt interesse over Pm.

Lenke til kommentar

du kan kanskje høre med brukeren "Hansien", han har jo drevet en stor MC server med forum en stund og kjenner sikkert en del ;)

Vil påpeke at jeg ikke var alene om dette. Det var flere som tok seg av hvert sitt felt.

Alene ville jeg neppe ha greid å drevet en så flott og fin server som jeg var en del av.

Uansett er jeg nok lei det som har med minecraft å gjøre etter litt for mange år med dette. Og skulle jeg starte opp igjen så er det nok bare et samfunn jeg går til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...