Jan Egil Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Baby Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 For meg fungerte det , synes du har fått til et annerledes, vakkert babybilde, sart og estetisk, ....highkeytonene gjorde seg absolutt her...et visuelt lite mesterverk i mine øyne. mvh Ulv Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hei, Jan Egil. Jeg kunne aldri sagt det like bra som Ulv, men jeg er helt enig med ham, - bildet er akkurat det ... - sart og vart. Jeg vet ikke hvorfor, men da jeg så bildet, kom jeg til å tenke på Einar Skjæraasens dikt, "Du ska itte trø i graset ...". Vennlig hilsen Albert Andersson Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Ulv og Albert: tusen takk begge to for inspirerende tilbakemeldinger på mitt hey key forsøk! Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Babyfotografering er utfordrende syns jeg. De må jo ligge... Her har du funnet en flott løsning. Artig med vinklene armene danner. Den mørke munnen forsterker gråten. Blink! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Dust og fint bare den åpne munnen som stikker av med fokuset. Fint highkey bilde!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Maren Elize Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Nydelig! Duse og behagelige toner i bildet. Bra! Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Takk til Olav, Tove og Maren også. Hyggelig at dere likte bildet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg