Kikert Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Ja, absolutt. Men jeg dømmer det likevel, og syns ikke synd på det, for det er ikke noe man må gjøre, disse kriminelle handlingene. Det er ikke som å ikke klare å spille fotball fordi man har brukket beinet. Eller ikke klare å hente posten fordi man kreperer av angst, for den del. Jeg forstår det og du har selvfølgelig rett, men en ting som skal sies er at det er veldig tydelig at du ikke har opplevd det jeg har. Det er ikke vits å diskutere dømmingen eller prøve å si noe på det. Hovedmeningen med kommentarene mine er å prøve å få folk, til en viss grad, forstå hvordan det er å "leve i helvete". Jeg vet du kommer til å skrive noe om at ingenting jeg sier kan forsvare handlingene mine, så, før du gjør det; Du har RETT i det!!! (Og jeg tuller ikke) Edit; "Eller ikke klare å hente posten fordi man kreperer av angst, for den del" Det kan faktisk sammenliknes til en viss grad med det jeg prøver å få frem selv om jeg vet at du antagelig ikke kan forstå hvordan jeg kan sammenlikne de to tingene. Mine kommentarer er hovedsakelig en advarsel/ opplysning til folk her. @MacMagnus sine kommentarer gjør det bare lett for meg å huske ting og få en helhet i mine kommentarer. Endret 7. november 2013 av blablabling Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg forstår det og du har selvfølgelig rett, men en ting som skal sies er at det er veldig tydelig at du ikke har opplevd det jeg har. Det er ikke vits å diskutere dømmingen eller prøve å si noe på det. Hovedmeningen med kommentarene mine er å prøve å få folk, til en viss grad, forstå hvordan det er å "leve i helvete". Jeg vet du kommer til å skrive noe om at ingenting jeg sier kan forsvare handlingene mine, så, før du gjør det; Du har RETT i det!!! (Og jeg tuller ikke) Det er bra du innser dette, da. Du vet forøvrig ingenting om hva jeg har opplevd. Men det er jo en rimelig typisk hersketeknikk dette... Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Men nå dropper jeg ut av denne tråden. Gir meg ingenting godt. Sannsynligvis ingen andre heller. Bye. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det er bra du innser dette, da. Du vet forøvrig ingenting om hva jeg har opplevd. Men det er jo en rimelig typisk hersketeknikk dette... Det er sant og siden du sier det så må jeg si til andre, og deg, at det ABSOLUTT ikke er meningen. Men siden du skriver at jeg ikke vet noe om dine opplevelser så hadde det vært veldig fint å vite noe om dem, kanskje du kan gjøre folk som leser dette bevisst på andre ting som ikke bør oppleves? Eller om du har erfaring fra den motsatte siden av meg. Hvis du har det så hadde det vært fint å vite litt om det så man vet hvorfor du mener det du gjør. Jeg har hvertfall prøvd å redegjøre for meningene mine. Tusen takk for kommentarene dine forresten, er fint å lufte seg 1 Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Dessverre gjort mye ulovlig langs veien, kultur på vgs.. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Det er sant og siden du sier det så må jeg si til andre, og deg, at det ABSOLUTT ikke er meningen. Men siden du skriver at jeg ikke vet noe om dine opplevelser så hadde det vært veldig fint å vite noe om dem, kanskje du kan gjøre folk som leser dette bevisst på andre ting som ikke bør oppleves? Eller om du har erfaring fra den motsatte siden av meg. Hvis du har det så hadde det vært fint å vite litt om det så man vet hvorfor du mener det du gjør. Jeg har hvertfall prøvd å redegjøre for meningene mine. Tusen takk for kommentarene dine forresten, er fint å lufte seg ikke bry deg om han 1 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Både i en gammel og langt mer moderne verden, vil det å "kjøre for fort" ansees som urelevant. Men i denne tidsalderen har jeg kjørt for fort, ja. Jeg har også stjålet en pakke med pokemon kort (sånn ala 30-pakk, ikke den store! (viktig detalj)). Var vel 9-11 år på den tid. 23 i dag. Hurra! Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Både i en gammel og langt mer moderne verden, vil det å "kjøre for fort" ansees som urelevant. Men i denne tidsalderen har jeg kjørt for fort, ja. Jeg har også stjålet en pakke med pokemon kort (sånn ala 30-pakk, ikke den store! (viktig detalj)). Var vel 9-11 år på den tid. 23 i dag. Hurra! Om man stjeler pokemon-kort så tror jeg man heller havner på psykiatrisk enn i fengsel. No offence Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Er du crazy? Pokemon var, og ER, THE SHIT, spesielt i 2001. Jeg fikk ingen glinsekort, derimot. Fikk aldri noen Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Er du crazy? Pokemon var, og ER, THE SHIT, spesielt i 2001. Jeg fikk ingen glinsekort, derimot. Fikk aldri noen Jeg kjenner en fyr som lever av å selge kort av ulike slag (ikke utelukkende for han får trygd). Jeg husker ikke hvilken type kort det var, men uansett. Han pleier å kjøpe en haug med kort fra en butikk i bergen som selger blader, action-figurer osv. Hver gang han finner et spesialkort i pakkene så legger han de ut på ebay og tjener en formue! Han klarer seg rimelig bra (for å si det mildt). Han er ikke millionær men hver gang jeg treffer han så går han med dyre klær og bryr seg null og niks over hvor mye penger han bruker! Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Har drept en, men det går bra. Han er gravlagt i et sted og ingen savner ham uansett. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hver gang han finner et spesialkort i pakkene så legger han de ut på ebay og tjener en formue! Han klarer seg rimelig bra (for å si det mildt). Han er ikke millionær men hver gang jeg treffer han så går han med dyre klær og bryr seg null og niks over hvor mye penger han bruker! The true meaning of being a pokemon master... Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Nesten hver dag de siste ukene.. Nei, det involverer ikke stjeling eller noe som fører til personskader. Lenke til kommentar
Fittefred Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 -Røyka hasj -Kjørt bil etter jeg har røyka hasj -Kjørt for fort -Smuglet for mye inn i landet etter harrytur -Pissa alt for mange ganger på offentlige steder Anser meg ikke som kriminell for det, tipper det er mange som har gjort disse tingene Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (endret) - Kjørt for fort- Hærverk forskjellige steder. Lenge siden, og ble ikke tatt- Sniking på kollektivt i alle år. Blir tatt tre ganger. Forklarte meg bort en gang. Nr 2 ga jeg falsk info. Nummer 3 stakk jeg av- Stjeling fra butikk- Seksuell omgang med en under seksuell lavalder. Hun var helt med på det, så no problemas.- En del mer, men kommer ikke på akkurat nå. Endret 11. november 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg er en hardbarka kriminell fordi jeg kjører ofte i 60 sonen på moped, og holder 60 slik at jeg ikke er til hinder i trafikken. Jeg spilte vekk 100 kr på poker en gang, jeg har også lyst med en laserpeker når jeg var på hytten (ikke på noe annet enn fjell da, men fortsatt ulovelig), jeg har drukket en øl på vei til bussen når jeg skulle på byn. Utrolig at jeg ikke har blitt tatt enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 kjørt over fartsgrensa stjelt på matvarebutikken (når jeg var 10-13 år) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 - Seksuell omgang med en under seksuell lavalder. Hun var helt med på det, så no problemas. Du er vel knapt passert lavalderen selv? Da er det ikke ulovlig, ved mindre hun er betydelig yngre enn deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Hooh, listen er ikke såå lang... -Kjørt bil selv om jeg ikke har hatt lov (innkjørsel og skogsveier). -Skutt med luftvåpen mot skilt (utrafikkert vei) -Kjørt crosser i utmark. -Lekt ringepiggen? Endret 8. november 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 En gang lastet jeg ned en film 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå