Apop Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 (endret) Anti-virus program har som primær oppgave å skanne filer du bringer inn på pc'en, slik at du ikke gir pc'en infiserte filer og heller ikke sender de viderere. Oppgaven med å rense en infisert pc for virus viser seg ofte å være svært vanskelig for disse programmene. Dette er pga at moderne malware benytter svært avanserte metoder for å bekytte seg selv. I slike tilfeller så må man bruke andre metoder for å identifisere og reparere problemet. En slik metode er foreslått av meg over. Ønsker du å benytte deg av foreslåtte metode eller ønsker du det ikke? Det så komplisert ut, jeg er redd jeg ikke får det til. Finnes det en annen måte, evnt at du forklarer meg det litt nærmere? Endret 7. november 2013 av Apop Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Da forsøker vi noe enklere først. Last ned og kjør dds.scr og post begge loggene som den lager. Ikke rediger (bort) noe i loggene. Hvis du ikke får lastet ned eller kjørt programmet så skriver du bare det. Lenke til kommentar
Apop Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Da forsøker vi noe enklere først. Last ned og kjør dds.scr og post begge loggene som den lager. Ikke rediger (bort) noe i loggene. Hvis du ikke får lastet ned eller kjørt programmet så skriver du bare det. Flott, skal gjøre det med én gang. Hva er dette logger av? Lenke til kommentar
Apop Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Sendte deg en PM Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hold deg helst til tråden er du snill. Feilmeldingen på pm og generelt din beskrivelse av pc'ens symtomer hittil kan være 1 av 2 ting: En windows oppdatering har feilet og systemet er ødelagt beyond any repair. Datamaskinen har en avansert malwareinfeksjon. Jeg heller til at det er det siste alternativet som foregår her. Jeg anbefaler deg å forsøke instruksjonene for frst som tidligere foreslått. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Mulig det er din AVG som interfererer med DDS. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Du har derfor valget mellom å deaktivere eller avinstallere AVG for å forsøke å kjøre DDS eller å forsøke frst instruksjonene. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Sukk .... Start Complete System PC Restore. Da vet du hva du driver med, og får maskinen sånn som den var ny. Jeg er redd du ikke har den fordelen hvis maskin-fabrikanten sin gjenopprettingsmulighet er vekk(Vista). Du har da D2D muligheten. Eller orginal -CD-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå