AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg er gutt på 15år og har en kjæreste i samme klasse. Jeg har tenkt på å slå opp en stund nå, men vet ikke hvordan... Jeg er ganske sjenert og tør ikke si stort. Vet det er dårlig å slå opp på telefon/melding, så vil helst unngå det. Men hvordan kan jeg slå opp på en "fear" måte? Uten å snakke for mye... Eventuelt hva kan jeg si? Hvordan kan jeg si det? Når?, når bare oss 2 er alene, eller mens vi er sammen med andre??? Vi har vel hatt meste Internettforhold, men selvfølgelig også litt ellers. Vi har ikke snakket noe særlig sammen i det siste. Takker for alle innspill! Anonymous poster hash: 5c31d...caf Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ikke ta det mens andre hører på. Slå opp ved å si hvorfor du slår opp? ... Det er ikke meg, det er deg! 1 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Snakk med henne på tomannshånd, og fortell henne akkurat hvorfor du vil slå opp. Sannheten er kanskje vond å høre, men det er sannheten. Du gjør ikke noe galt i å slå opp. Jeg vil bare råde deg til å ikke gjøre det per melding eller telefon, ei heller mens andre hører på. Det er unødvendig og skittent spill. 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 (...) "fear" Fair* Det finnes ingen smerteløs måte å gjøre det slutt med noen, dessverre. Men som sagt over; gjør det når det kun er dere to der, og ikke forran mange andre. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Enig med de som sier at du skal ta det når dere er alene, det er definitivt best. Bare fortell henne hva du føler. Slike ting er ikke lett, men noen ganger må det til. Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Du kan f.eks. si: "Hei. Jeg ønsker å avslutte vårt kjæresteforhold." Og du kan eventuelt legge til "BIIATCH!!" Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 "exen din er sykt kjekk" ......... "hvem av dem?" .................... "meg! byeeeee" 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå