AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hei.Jeg lurer på om man skal smøre seg med body lotion før eller etter man har tatt solarium? Hvis før; hvor lenge før? Hvis etter; hvor lenge etter? Takk Anonymous poster hash: 56977...693 Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 ta en dusj etter solariumet, av hygeniske årsaker selvsakt, og smør så inn med bodylotion. i solariumet kan du bruke oljer om du syns det går for sakte med bruningen av huden uten. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Du skal ikke dusje før det har gått 8 timer etter solarium, så blir nok ikke å dusje etterpå nei.. Skal vel heller ikke bruke oljer i solariumen, da det kan resultere i brannskader..- ts. Anonymous poster hash: 56977...693 Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Du skal ikke dusje før det har gått 8 timer etter solarium, så blir nok ikke å dusje etterpå nei.. Skal vel heller ikke bruke oljer i solariumen, da det kan resultere i brannskader.. - ts. Anonymous poster hash: 56977...693 har snakket med både hudleger og ansatte ved solariumet brun og bli i parkveien, og det er informasjonen jeg har fått ihvertfall. de oljene jeg snakker om, er oljer som er spesielt laget til solarium og kan fåes på hudpleieklinikker og hos brun og bli på automat. du får ikke brannskader av å bruke oljer som er beregnet for solariumsbruk hvis du holder deg innenfor den anbefalte soletiden for din hudtype. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå