sstefan27 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hei, Skal gå til innkjøp av en ny bærbar pc nå i disse dager. Pc`en skal primært brukes til vanlig internett surfing, og noe arbeid i Word. Det vil ikke bli kjørt hverken spill eller andre tunge programmer på denne pcen. Hva kan du anbefale meg? Tenker i prisklassen 3-6000 kr. Hva bør jeg se etter av spesifikasjoner på pcene, hvilke merker kommer best ut i tester, og hvilke merker bør jeg holde meg unna? Og jeg har hørt mye negativt om Windows 8, er dette bare tull eller ligger det noe i det? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hold deg unna dell og packard bell vil jeg si. Ellers så har jeg veldig gode er erfaringer med Hp, men til prisklassen din så kan Hp sitt utvalg være noe dødt. Ett problem med billige Hp Pcer er bla at viften bråker og at maskinen kan bli varm. Ellers så er Acer og ASUS gode alternativer i den prisklassen. Da er jeg særlig tilhenger for Acer da jeg har gode erfaringer med de. Når det gjelder win 8 så foretrekker bla jeg win 7 av forskjellige grunner. Det er raskere oppstart på win 8, men likevell ikke ett hovedargument for å bruke win 8. Jeg personlig vil ha win 7, men en bærbar pc med win 7 er vanskelig å få tak i nå til dags i og med at de fleste maskiner blir levert med win 8. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Toshiba L50-160 http://www.expert.no/baerbarpc/toshibasatellitel50160laptop/p/9974/ Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg har erfaringer med at byggekvaliteten på toshiba maskiner er dårlige. Vet ikke hvordan dere andre har opplevd dette, men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå