sperify Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 som tittel sier så er vi 3 stk som skal ei uke til playa del ingles. Tar gjerne i mot tips til utflukter og andre ting som er verdt å få med seg. Vil nok tru den blir litt party også så tar gjerne imot tips om uteplasser Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Vært der en kveld. Og, likte det ikke så veldig godt. Alle prøver å svindle deg . Og jeg ble i tillegg knivranet. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Det er ikke noe på Gran Canaria som er verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Det er ikke noe på Gran Canaria som er verdt å få med seg.Jeg var der en uke, og jeg hadde det forsåvidt jævlig artig, men fortsatt litt enig. Angående uteplass, så er det en uteplass som heter "Aqua" tror jeg det var. Den ligger egentlig litt ute i det blå så du må ta Taxi dit. Vet ikke når de har åpent, men i hvert fall på lørdager. Er en veldig stor uteplass med mange barer, og jeg tror det er dit de lokale drar. Facebook: https://www.facebook.com/pages/Aqua-Ocean-Club/157665087634259 Endret 13. november 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå