Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal fortelle dere en historie....

Jeg har vært en fan av COD spill så lenge jeg kan huske. Har spilt alle utgavene så langt. Og selvsagt gledet jeg med noe vanvittig til COD Ghost skulle komme. Da var dagen endelig kommet. Kjøpte spillet, og må si at coveret ser ganske bra ut. Pent bilde må jeg si.

Men tar bort plastoverlaget, åpner coveret og med en liten strøm av adrenalin som strømmer gjennom blodet installerer man spiller på PC-en. nesten så man blir litt skjelven av å vente i spenning. Etter ca 15 min var installasjonen fullført, og det var bare å hive seg ut i det. AJAJAJAJ timesvis av moro og spilling stod for tur. :) Vinteren er berget....

Når du endelig starter spiller og har holdt på i sånn ca 5-10 min, ser du at du egentlig har kjøpt A BIG FUCKING BAG OF DOGCRAP!
Ka i hellvette er det Infinity Ward har skrytt på seg i månedsvis for dette spillet?
Nei jeg har ikke ord... man nå se det selv for å tru det.

Og så skal dere høre en morsom ting til... i tilleg til spillet som kostet meg 500kr, har jeg kjøpt et nytt grafikkort til 2000kr bare for å kunne spille GHOST... Nei, her ble jeg avkledd bokstavlig talt....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

boikotta serien siden cod:mw. Først og fremst pga. mangel på konkurransespill (les promod), men også pga de melker serien for alt den er verd. cod2 og cod:mw skapte et navn og etterfølgerne bare surfer på samme bølge uten å være i nærheten av spillopplevelse.

Lenke til kommentar

Trailer fra 11. Mai 2007: http://www.youtube.com/watch?v=LhuIjNSg7Gg

Trailer fra 21. Mai 2013: http://www.youtube.com/watch?v=Zxnx3W-HA18

Hva fikk deg til å tro at en hardwareoppgradering var nødvendig?

Selv om det viser seg at spillet er fryktelig optimalisert og ny hardware faktisk trengtes.

jo e hadde radeon 5770 hd 1 gb skjermkort tidligere, noe som ikke oppfylte minimumskravene engang. kjøpte en gtx 760 nå og det var absolutt nødvendig med en oppgradering for min del. skal ikke spille på minimum setting heller. da mister man mye av nytelsen i spillet...

Endret av duliano
Lenke til kommentar

jo e hadde radeon 5770 hd 1 gb skjermkort tidligere, noe som ikke oppfylte minimumskravene engang. kjøpte en gtx 760 nå og det var absolutt nødvendig med en oppgradering for min del. skal ikke spille på minimum setting heller. da mister man mye av nytelsen i spillet...

Gitt siste halvdel av det første innlegget ditt, ser det ikke ut til at det er mye nytelse du ville gått glipp av

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...