Teater Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Jeg har flere ganger prøvd å installere Faktura Larsen i Ubuntu uten hell. Men her om dagen snublet jeg over en løsning og tenkte å dele den her. Kjør koden og installer Faktura Larsen på vanlig måte. Dette fungerte unner Ubuntu 13.04. Gi meg beskjed hvis dette ikke fungerer så skal jeg se om jeg har glemt noe. sh winetricks corefonts mdac28 jet40 msxml4 MS XML Lenke til kommentar
Tormedspikeren Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Og alt funker som det skal i ettertid? Lagring i databasen av fakturaer og kunder osv? Lenke til kommentar
Teater Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Og alt funker som det skal i ettertid? Lagring i databasen av fakturaer og kunder osv? Jepp, så langt ingen problemer, jeg har sendt ut flere fakturaer i etterkant. Jeg har lagt til kunder, oprettet fakturaer og eksportert pdf'er. fungerer bedre en på W7 faktisk. Litt rare fonter er det eneste problemet så langt. Virker som om den bytter font etter den har skrevet til databasen. Har ikke prøvd å skrive ut direkte fra Fakrura Larsen, vil forvente trøbbel da... Endret 8. november 2013 av Teater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå