Pey'J Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Skal kjøpe PC i julegave til min bedre halvdel i klassen 5-8000kr. Bygger mine egne PC-er selv, er derfor ikke kjent i jungelen av bærbare maskiner. Ønsker større skjerm enn i dag (15,6 tommer). Tenkte nyeste Intel (Haswell) Core i3 eller i5 med integrert grafikk, men kan også vurdere forrige versjon. 1080p (eller mer) oppløsning på skjermen. Skal brukes som "sofasurfer", dvs. surfe på nettet, nettbank, epost. Enkle oppgaver mao. Ingen spilling. Den er aldri ute av huset. SSD eller mulighet for å sette inn dette selv. Har forsøkt å finne "den rette", ser det er mye gamingmaskiner med heftige skjermkort som ikke det er behov for. Vurdert Dell, men ikke lenger mulig å konfigurere selv. Ikke hos Multicom heller. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 multicom har fremdeles noen som kan konfigureres, men de er i en litt høyere prisklasse. de har også noen modeller som møter kravene dine men da uten at operativsystem følger med. http://www.multicom.no/Gaming-laptop/cat-c/c1000042 bare scroll ned til 17" så er de priset fra 7500-8000. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Takk for tips, men syns det blir overkill med i7 og dedikert skjermkort. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) Komplett.no: Acer Aspire V3-731 17,3 HD+ 3.695,- 100 stk. på lager Jeg har en lignende. Ser svært bra ut. Ladys image ! Endret 10. november 2013 av sveinsel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå