Bigelk Skrevet 7. november 2013 Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Hei. Jeg har et skjermkort: Powercolor raedon hd 7970 3GB GDDR5 Også har jeg fått tak i et nytt skjermkort: Powercolor Raedon hd 7970 3GB GDDR5 BLACK EDIDTION Er det noen som vet om det vil fungere med crossfire? MVH Torbjørn Lenke til kommentar
Norish Skrevet 7. november 2013 Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Skal vell gå greit det, men du vil ikke få noen fordel av black edition med mindre du overklokker det andre kortet også. Lenke til kommentar
Kjetilbruno Skrevet 7. november 2013 Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Hei. Jeg har et skjermkort: Powercolor raedon hd 7970 3GB GDDR5 Også har jeg fått tak i et nytt skjermkort: Powercolor Raedon hd 7970 3GB GDDR5 BLACK EDIDTION Er det noen som vet om det vil fungere med crossfire? MVH Torbjørn Det vil fungere fint. Det raskeste kortet vil klokke seg ned til det treigeste og alt blir bra. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 7. november 2013 Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Siden dette er AMD kort og ikke nvidia så vil kortene kjøre på hver sin standardfrekvens. Lenke til kommentar
Bigelk Skrevet 7. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Tusen takk for alle svar Burde jeg klokke det ene ned? eller det andre opp? eller er det greiest å la de gå på hver sin standard frekvens? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 7. november 2013 Rapporter Del Skrevet 7. november 2013 Jo høyere stabil klokk, jo bedre. Bruk MSI Afterbruner.. Lenke til kommentar
Bigelk Skrevet 8. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. november 2013 Tsuen takk Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå