Michan Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hei! Jeg har problemer med å spille av XGD3-spill på min xbox 360. Når jeg setter inn et slikt spill (først bruker jeg activate.iso) blir skjermen grå i 2-3 sekunder før den returnerer til dashboard . Det kommer altså ikke opp noen feilmelding når jeg setter inn XGD3-spillet (GTA V er spillet jeg prøver å få til å fungere). Jeg bruker agbx360, BurnerMax og ImgBurn med anbefalte innstillinger. Bruker en iHas124-19C til å brenne spilla med, samt gode Verbatim DVD-plater. For øvrig fungerer (omtrent) alle XGD2-spill tidligere brent med min bærbare pc. Er det noen som har en formening om hva som kan være årsaken til at jeg ikke får dette til å funke? Er det noe jeg kan gjøre for å eventuelt feilsøke? Litt forskjellige spesifikasjoner: DVD - rom i xbox: Lite-On DG-16D2s Flashet til LT 2.0 (ikke gjort dette selv) Dashboard-versjon: 2.0.16537.2 (oppdaterte til denne versjonen 6/11/2013) DVD - rom brukt til å brenne spill med: iHas124-19C eksternt tilboblet med USB. Håper på kjekke svar fra dere folkens! Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ganske så feil forum å spørre på, ettersom vi er imot modding av konsoller. Lenke til kommentar
Michan Skrevet 7. november 2013 Forfatter Del Skrevet 7. november 2013 Leste nettopp en tråd angående flashing av xbox 360 - konsoller. Så ut som om det var noen kunnskapsrike brukere som svarte i den. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Hei! Jeg har problemer med å spille av XGD3-spill på min xbox 360. Når jeg setter inn et slikt spill (først bruker jeg activate.iso) blir skjermen grå i 2-3 sekunder før den returnerer til dashboard . Det kommer altså ikke opp noen feilmelding når jeg setter inn XGD3-spillet (GTA V er spillet jeg prøver å få til å fungere). Jeg bruker agbx360, BurnerMax og ImgBurn med anbefalte innstillinger. Bruker en iHas124-19C til å brenne spilla med, samt gode Verbatim DVD-plater. For øvrig fungerer (omtrent) alle XGD2-spill tidligere brent med min bærbare pc. Er det noen som har en formening om hva som kan være årsaken til at jeg ikke får dette til å funke? Er det noe jeg kan gjøre for å eventuelt feilsøke? Litt forskjellige spesifikasjoner: DVD - rom i xbox: Lite-On DG-16D2s Flashet til LT 2.0 (ikke gjort dette selv) Dashboard-versjon: 2.0.16537.2 (oppdaterte til denne versjonen 6/11/2013) DVD - rom brukt til å brenne spill med: iHas124-19C eksternt tilboblet med USB. Håper på kjekke svar fra dere folkens! hvorfor activate.iso??? bruker du verbatim plater? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå