Kurt Lekanger Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ny Android inneholder eksperimentell «motor».Tips: Slik blir Android 4.4 KitKat mye raskere Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Dette er for min del, sammen med ECDSA-støtte, den viktigste nyheten i 4.4! 4 Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Hmmm... Jeg lurer på hva dette vil ha å si for de mer dynamiske Java-egenskapene, slik som reflection? Betyr det også at Android ikke har tenkt å støtte Java Bytecode som introduseres etter Java 6 (tenker da på invokeDynamic, som gjør dynamiske JVM språk vesentlig raskere). Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Starter det på min Nexus 7 (2012) nå... Tar veldig lang tid å boote, så tenker den kompilerer bytekoden til appene jeg allerede har installert nå! Hvis det funker, kommer jeg med ny update! 3 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Starter det på min Nexus 7 (2012) nå... Tar veldig lang tid å boote, så tenker den kompilerer bytekoden til appene jeg allerede har installert nå! Hvis det funker, kommer jeg med ny update! Venter i spenning! Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Starter det på min Nexus 7 (2012) nå... Tar veldig lang tid å boote, så tenker den kompilerer bytekoden til appene jeg allerede har installert nå! Hvis det funker, kommer jeg med ny update! du kjører uoffisiell aosp? Lenke til kommentar
Millha Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Håper virkerlig at KitKat kommer til Note 2. Ønsker forbedringer i OS'et. Savner iphone og ios imellomtiden. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Gleder meg , Nexusen min er sulten etter KitKat. Lenke til kommentar
ladnum Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Startet nettopp telefonen på nytt med ART, dette blir spennende! Lenke til kommentar
ladnum Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det fungerte vist heller dårlig, kjører vanlig dalvik nå Lenke til kommentar
Erbros Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det fungerte vist heller dårlig, kjører vanlig dalvik nå Hvilken telefon og rom? 1 Lenke til kommentar
ladnum Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hvilken telefon og rom? Galaxy Nexus, Slimkat rom 1 Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 du kjører uoffisiell aosp? Det er det jeg har gjort til nå, men det funket dårlig. Jeg flasher stock KitKat nå, og håper det vil funke fint! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 du kjører uoffisiell aosp? Det er det jeg har gjort til nå, men det funket dårlig. Jeg flasher stock KitKat nå, og håper det vil funke fint! Gjorde det det? Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Gjorde det det? Dessverre... Funksjonen der du kan velge mellom Dalvik eller ART er ikke tilgjengelig i KRT16O oppdateringen som jeg installerte... De som får oppgraderingen automatisk skulle så vidt jeg vet få en annen versjon, KRT16S... Jeg vet ikke om det er mulighet til det der... Isåfall tar det nok ikke lang tid før moddere kan hente funksjonen frem på et vis Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Det er ikke bare Nexus 5 som har KitKat. De nye Motorolaene som Moto X og Moto G (Begge kan bli kjøpt i europa, men ikke norge). Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Just-in-time-kompilering (JIT) *fnis* fant det litt underholdende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg